Start > Körkortsforum > Kuggade idag för första gången

Kuggade idag för första gången

Gäst 2017-05-19 10:32 ! Citera #
Klarade min uppkörning 4 försöket var så nervös varje gång och stor hjärtklappning bokade ny varje gång
Ge inte upp kämpa även om du är nervös alla är det dom förstår att man är det
Sam 2017-05-19 14:06 ! Citera #
Anaaa 2017-05-18
Som jag, 51/65! :x så surt, men kämpa på!!! vad hade du mest fel på??
Jaa...Kämpa på...
I teori mest fel var i Trafiksäkerhet och Trafikregler. Fick 5/5 på båda miljö och personliga förutsättningar. haha.. :D :lol:
Jag var jätte nervöööös under uppkörning. Jag körde 72~ på motorväg nära avfart i moraberg jag tror och 40~ på 50 väg i Svalängsvägen. Stoppade vid korsningen (vilket var fel att inspektören sa till mig direkt!) Som hade en högerreglen på bilen till vänster.
55 2017-05-19 15:28 ! Citera #
Sam 2017-05-19
Jaa...Kämpa på...
I teori mest fel var i Trafiksäkerhet och Trafikregler. Fick 5/5 på båda miljö och personliga förutsättningar. haha.. :D :lol:
Jag var jätte nervöööös under uppkörning. Jag körde 72~ på motorväg nära avfart i moraberg jag tror och 40~ på 50 väg i Svalängsvägen. Stoppade vid korsningen (vilket var fel att inspektören sa till mig direkt!) Som hade en högerreglen på bilen till vänster.
Låter som att du kommer att greja ditt körkort nästa uppkörning
Lycka till!! :)
Gäst 2017-05-19 21:53 ! Citera #
Sam 2017-05-19
Jaa...Kämpa på...
Varför ligger du och puttrar i 40 på en 50 väg?
Om du inte hade någon bil framför dig så är det bättre att ligga så nära rätt hastighet som möjligt.
Det gynnar både dig och bilarna bakom som kan bli hindrad av ditt slöa trafiktempo..

Finns inget värre än att hamna bakom en bilist som åtminstone inte håller rätt hastighets bestämmelse som råder på den aktuella vägen :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest