Körkortonline > Körkortsforum > Kuggade idag för första gången
Kuggade idag för första gången
Aaa.. jag läser läste i boken otroligt många gånger så jag vet inte riktigt varför det gick så dåligt.. Uppkörningen har jag på torsdag och har en känsla att det kommer gå bra (y) så det får jag hoppas på!!! Tack
Lycka till du också
Gäst 2017-05-15
Läser du boken? Där kan skillnaden sitta. Ett tipps till din uppkörning, låtsas att du sitter själv i bilen och tänk på att du faktisk kör med ditt eget körkort, eftersom dom tar bort övningskyllten. Lycka till min vän!
Tack så jättemycket för tipsen det uppskattas mkt!!
kitja 2017-05-16
Aaa.. jag läser läste i boken otroligt många gånger så jag vet inte riktigt varför det gick så dåligt.. Uppkörningen har jag på torsdag och har en känsla att det kommer gå bra (y) så det får jag hoppas på!!! Tack .... 2017-05-16
Har teori provet på fredag några tips
Kuggade båda första gången... 51/65 på teori och kuggade för körning i körfält/körfältbyte, Anpassa hastigheten i motorväg/motortrafikled
Jag kuggade på körningen idag bara för att jag ’’glömde’’ kolla i döda vinkel .....
Sam 2017-05-18
Kuggade båda första gången... 51/65 på teori och kuggade för körning i körfält/körfältbyte, Anpassa hastigheten i motorväg/motortrafikled kitja 2017-05-18
Jag kuggade på körningen idag bara för att jag ’’glömde’’ kolla i döda vinkel .....
Anaaa 2017-05-18
Ooh surt! Senaste foruminläggen
Rubrik