Start > Körkortsforum > Kuggade med 51p

Kuggade med 51p

Adrianaaa 2017-05-12 10:56 ! Citera #
Hej,

Gjorde mitt teoriprov igår och var väl förberedd! Pluggat jättemycket på elevcentralen samt här på körkortonline och läst igenom boken. Frågorna var lika mot elevcentralen faktiskt och det gäller bara att tänka logiskt på speciellt trafikreglerna! Kan ge ett tips att plugga mest på det för det är hela 32 frågor om det! Samt trafiksäkerhet!! Iallafall, jag kuggade med 51p och har uppkörning imorgon och är just nu inte jättepepp på det.. Kämpa på alla:))
Amo 2017-05-12 15:50 ! Citera #
Tack för tipsen, trist att var så nära men ändå så långt borta, bättre lycka nästa gång! Jag ska skriva teori om en vecka :o
Adrianaaa 2017-05-12 16:51 ! Citera #
Ja verkligen, väldigt retligt haha! Men det är bara att kämpa vidare. Plugga mycket på trafikregler & trafiksäkerhet då det är typ 48 frågor sammanlagt om det, så klarar man de :) lycka till!
Adrianaaa 2017-05-12 16:56 ! Citera #
Ett annat tips är att läs frågorna vääääldigt noga samt svaren, för det finns svar som är väldigt lika varandra, samt att dem verkar rätt båda två, lita på magkänslan gentemot det man lärt sig på plugget! Sen också att ta det lugnt och markera de frågor man är osäker på, stressa inte för man har faktiskt gott om tid när man gjort alla frågor, hade cirka 8 min kvar att gå igenom mina markerade svar på slutet, och kolla ej på tiden i hörnet för det stressar upp en själv en aning ibland :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov