Klarade teorin på första, 57/65. Inte topp betyg men hade dåligt självförtroende så övertänkte nog lite ibland och tvekade på simpla svar.
Uppköringen var katastrofalt dålig på första försöket, gjorde missar jag aldrig gör annars. självförtroendet var i botten både under och efter uppkörningen lol.
Min inspektör behövde inte ens säga att jag inte klarade uppkörningen, tror han fattade att jag höll på att avlida från skam samt att jag sa att jag redan visste vad svaret blev
Andra uppkörningen var målet att åtminstone slippa ingripande och köra så pass att jag inte behöver skämmas efteråt, fanns inga bra tider att omboka till samt att jag e borta resten av sommaren utan möjlighet till att köra upp så chansade att köra upp last second. Vart väldigt förvånad när jag fick godkänt men väldigt skönt så att säga
Hahah va sjukt, hade en uppkörning för ca 2 veckor sen och EXAKT samma sak hände. Kom in i en rondell i 60+ km/h och inspektören behövde tvärbromsa, har aldrig hänt något liknande innan. Sen kunde jag tydligen inte backa runt hörn eller köra på krokiga vägar, trots att jag ”bemästrat” det innan.
Dock klagar jag inte! Uppenbarligen hade jag inte bemästrat de områdena, vilket ger mig mer tid att träna på det. I längden så kommer det bara att gynna mig! Vi får hålla tummarna till nästa uppkörning