Idag kuggade jag rätt så direkt på min uppkörning då jag skulle till vänster i en rondell och höll på att köra ut från den när det var rött ljus som jag inte såg. Jag kände mig inte nervös, men jag var väldigt hetsig och ville ”ta för mig” som min lärare sagt, så jag körde lite för snabbt i en korsning och över en heldragen linje när jag hade ett eget körfält ca 10-20 meter till. Sedan fick jag motorstopp när jag skulle in i en cirkulationsplats osv. Jag var även väldigt förvirrad när jag läste skyltarna (Trots att jag skulle köra hem till mitt eget hus och har gjort det massa gånger!), tror det va stressen som tog över. Vi hann dock aldrig komma till backa runt hörn eller parkering.
Jag förstår att till på måndag ska jag ta det lugnare och inte racea iväg, men har någon tips på vad man bör tänka på när man parkerar? Alla tre sorterna gärna!
Uppskattar även om ni delar hur det gick för er när ni blev underkända (om ni blev det), särskilt om det har med parkering att göra då jag inte blivit bedömd på det och har en tendens att stå snett när jag backar in, och köra på kanten när jag fickparkerar.