Start > Körkortsforum > Uppkörning Halmstad?

Uppkörning Halmstad?

Gäst 2018-08-14 00:52 ! Citera #
Lollo 2018-08-13
Klarade min uppkörning i Halmstad. Kan varmt rekommendera Rickard som inspektör. Väldigt pedagogisk och får dig lugn.. jag låg i 135 km/h ett tag fast det är 120 :-) sen lite andra småfel men jag fixade det oCh lyckan är obeskrivlig!! Så all eloge till Halmstads inspektörer
Grattis! Är det någon körskola/lärare du rekommenderar i Halmstad? Har tänkt anmäla mig för någon lektion snart. Eller du kanske körde upp privat?
Maki 2019-07-02 06:59 ! Citera #
Klarade uppkörning igår kan varma rekommendera i Halmstad
Björn He 2019-07-10 12:08 ! Citera #
Lollo 2018-08-13
Klarade min uppkörning i Halmstad. Kan varmt rekommendera Rickard som inspektör. Väldigt pedagogisk och får dig lugn.. jag låg i 135 km/h ett tag fast det är 120 :-) sen lite andra småfel men jag fixade det oCh lyckan är obeskrivlig!! Så all eloge till Halmstads inspektörer
Ofta du blev godkänd trots att du höll för hög hastighet, det blev inte jag. Körde dock inte upp i Halmstad utan i Västerås. Däremot var jag i Halmstad när jag skrev teoriprov (och klarade det). Fast det var långt för mig att resa till Halmstad eftersom jag bor i Stockholm, men flygbiljetten jag köpte för Halmstadsresan var rätt billig. Och jag är inte alls ångerfull över att ha rest så lång väg för ett teoriprovs skull, om jag inte hade rest till Halmstad den där dagen så hade jag säkert kunnat misslyckas på teoriprovet.
Gäst 2020-10-01 18:36 ! Citera #
Lollo 2018-08-13
Klarade min uppkörning i Halmstad. Kan varmt rekommendera Rickard som inspektör. Väldigt pedagogisk och får dig lugn.. jag låg i 135 km/h ett tag fast det är 120 :-) sen lite andra småfel men jag fixade det oCh lyckan är obeskrivlig!! Så all eloge till Halmstads inspektörer
Hur är det att köra i Halmstad? Är det lätta vägar att köra där eller var det krångligt? Vilken väg fick du åka? Funderar på att boka provet där snart

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor