Tja!
har kört nu ca halv år... och innan lite oxå då och då så kanske samanlagt 1 år o lite mer i mitt liv men senaste 6 månaderna typ 1-2 gånger om veckan typ (privat) har tagit 1 an och 2 an risk redan Så min fråga är hur mkt lektioner typ behövs de? vill vekrligen ta den så fort som möjligt och har väldigt dålig ekonomi.... hittat ett ställe exempel 5 lektioner för 2000 40 min
men vill typ gå mindre än 5 och sen ta upkörningen o.s.v
såhära tänker jag men får ni väl hjälpa och förklara gärna man bokar 1 lektion och förklarar att man vill lära sig hur man kollar up bilen innte och ute och i motoruven *som upkörningen gör* sen kanske kolla va dom tycker om min Döda vinkel sätt,
Men sen tänker jag kan man inte bara hitta videosar på allt Detaljerat typ hur dom gör kontrollen och hur exakt dom gör döda vinkeln när dom ska köra in på en ny väg? eller kör om o.s.v för hittat bara utanförbilen när dom visar vill ju gärna se video hur perosnen gör i bilen allt exakt
så kanske man slipper göra nåra lektioner och bara tar upkörningen? asså jag vet inte nån får gärna ta sin tid och skriva o förklara... hur vad o.s.v tack för alla Grymma svar Hoppas ni kan hjälpa på nåt sätt och så
mvh PS NEJ OCH NEJ tänker inte ta manuel punkt slut ta inte ens up att automat är skit o.s.v vill bara veta om detta inget me manuel o göra tack!