Start > Körkortsforum > Äntligen!

Äntligen!

Lycklig tjej 2017-04-18 16:38 ! Citera #
Tänkte bara berätta hur det gick för mig. Jag vet att många av er ger upp och inte fortsätter.
Men jag lovar! Ge aldrig upp!

Är från Göteborg.
Börjat övningköra 2014 bara i trafikskola, vill inte ens veta hur mycket pengar jag har lagt på körkortet. Säkert mer än 30 000:-

Övningkörde första gången i Hisingen, såklart har kuggat, även teori.. nästa gång vänta jag en halv år, båda prover gick åt skogen igen.
Till slut har bestämt att byta trafikskola.
Övningkörde alla monent igen, lärare sa att det meningslös att jag fortsätter, och lägger pengar. Visste inte hur jag skulle tolka det. Då sluta jag igen. Efter mer än en halv år. Gick jag till samma skola igen och berätta hur det gick sist och tog intensivkurs.. alla moment om igen. Jag började tro att det tar aldrig slut, en lärare tyckte att jag borde köra med henne.. och hon upptäckte mina misstag.
Vi börja köra ett tag och till slut tyckte hon att jag borde köra upp så snart.
Blev så glad att det finns hopp för mig..

Efter 3e gången har jag äntligen klarat teori! Tyckte teori var mest oroande. Så det var skönt att ha det gjort.
3e uppkörning gick inte alls dåligt.. men fick underkänd på grund av backning mot hörn.
Tänkte nästa gång går säkert bättre. Men kugga även 4e och 5e gången.. mim lärare tyckte att jag var för stressad och ville bli av med situationen.

Jag var tvungen fatta snabb beslut. Teori skulle gå ut snart och ny jobb lätt mig inte ta ledighet.

Så åkte till Flipstad!
Var superstressad ny stad, en annan bil
så låååång bort.

Men jag har klarat mig! Det gick hur bra som helst!
Jag har äntligen tagit körkort.

Ge aldrig upp! Kanske bättre åka till mindre stad med mindre trafik.

Hoppas det hjälper!
Fortsätt bara!
Sandra K 2017-04-23 10:03 ! Citera #
Grattis :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor