Start > Körkortsforum > Teoriprov imorgon och behöver …

Teoriprov imorgon och behöver tips/hjälp

mo 2017-04-12 17:07 ! Citera #
Hej,

Imorgon ska jag skriva upp. Jag är väldigt nervös. Dock tycker jag att jag har en bra kunskapsbas kring teorin och jag får alltid över 80% både här och på ”ktponline” (liknande sida och tjänst), samt jag klarar av det på STR. Alltid över 80, dock är jag väldigt rädd att frågorna inte alls liknar.

Jag förstår att det är sekretess på frågorna så det inte går att kopiera rakt av, men min fråga är om det är liknande som här och på de andra plattformarna? Eller är det mer fokus på det som är körning och trafik. Dvs inte massa ”får du blända ett tåg”-frågor?

Tacksam för snabba svar. Tack :)
Morbid 2017-04-12 20:20 ! Citera #
Gjorde mitt innan idag, 59/65 rätt!

Tyckte helt ärligt det var MYCKET svårare än elevcentralens frågor.. Mitt tips är att öppna boken och läs det du är osäker på och lär dig VARFÖR det är som det är..

Tyckte det var supersvåra frågor, satt utanför trafikverket i säkert 20 min med boken och läste saker jag hade lite svårt för! Frågorna är mycket mer invecklade än på elevcentralen.

MEN det är individuellt, du kanske får jättelätta frågor, vem vet! Hoppas inte jag avskräcker dig nu, som sagt jag hade bara 6 fel och man får ha 12, så du kommer nog klara dig utmärkt! Lycka till, skriv gärna hur det gick sen!
Morbid 2017-04-12 20:24 ! Citera #
Såg nu att man t.o.m får ha 13 fel, 18 om man räknar med kontrollfrågorna :) Dock räknar de ej in kontrollfrågorna när provet rättas, oavsett rätt eller fel
mo 2017-04-13 18:53 ! Citera #
Det gick hur bra som helst, 56 på enkelt plugg kan man inte klaga över!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
8
I dag 09:49
2
I går 18:00
2
I går 13:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest