Ja har klarat uppkörningen på 4 försöket nu ska ja skriva mitt 5 teoriprov har alltid fått 2 fel hur pluggar ni?
har 2 månader på mig
Nu har jag inte gjort teoriprovet (har det imorgon dock)
Men jag har läst hela boken, jag har gjort alla faserna iallafall minst 4 gånger på elevcentralen, slutprov och repetition har jag gjort 8 gånger vardera.
Mitt tips är att det du INTE kan, skriv upp det på ett papper, sitt och bara plugga och plugga och plugga just på de sakerna du har svårt med, sen när du kan dom, gå vidare. Men strunta inte i dom sakerna alldeles för länge sen för då glömmer man det, gå tillbaka och testa dig själv lite då och då så du kommer ihåg det!
Lycka till!
Jag pluggade så här när jag klarade teorin på första försöket.
- Läste körkortsboken 3 gånger
- Gjorde alla data tester samt alla pärm frågor som min körskola hade (10 olika dataprov med 40 frågor vardera, pärmarna fanns det 12 stycken av och dom innehöll allt från 60-75 frågor vardera)
- Gjorde vissa tester här på Körkortonline, dock inte många då jag tycker att dessa frågor är på tok för lätta.
- Men framför allt så försökte jag verkligen förstå innebörden med det teoretiska, då blir inte provet så himla svårt om man kan det..
Lycka till!!
Nu har jag inte gjort teoriprovet (har det imorgon dock)
Men jag har läst hela boken, jag har gjort alla faserna iallafall minst 4 gånger på elevcentralen, slutprov och repetition har jag gjort 8 gånger vardera.
Mitt tips är att det du INTE kan, skriv upp det på ett papper, sitt och bara plugga och plugga och plugga just på de sakerna du har svårt med, sen när du kan dom, gå vidare. Men strunta inte i dom sakerna alldeles för länge sen för då glömmer man det, gå tillbaka och testa dig själv lite då och då så du kommer ihåg det!
Lycka till!
Hur gick de för dig?
Läste körkortsboken flera gånger så jag förstod teorin. Sedan gjorde jag ungefär 20 tester på elevcentralen och repeterade det jag hade fel på i boken så att jag förstod. Resultatet blev 59/65