Grattis !! Var det svårt där om du kan berätta detaljer hur det gick till
Är man 100% redo för sitt körkort så är det inte svårare att köra där än vad det är någon annanstans
Vad exakt menar du med detaljer? Om du vill veta vilken rutt jag körde så kommer det inte hjälpa dig ändå, för jag frågade inspektören som jag hade om alla får köra samma runda, vilket han sa nej till och att dom byter rundor med jämna mellanrum, och dom skulle byta veckan efter att jag hade kört, så nu har dom en ny runda som jag inte vet hur den går..
Men annars så fick jag kolla däcken och vindrutetorkarna som säkerhetskontroll.
Och sedan fick jag svänga vänster ut på riksväg 271 ner mot Trångsund, körde in på Ica parkeringen och backparkerade mellan två bilar. När det var klart så bar det iväg på den gamla Nynäsvägen, fick svänga vänster i rondellen ner mot Skogås, och väl framme vid stationen skulle jag svänga vänster in på Skogås torgväg för att där backa runt hörn. När det var klart fick jag svänga vänster ut på Storvretsvägen och följa den vägen ända fram till rondellen vid Trångsund. Där skulle jag svänga höger in på Magelungsvägen. Sedan var det bara att följa den vägen tills jag skulle svänga höger igen in mot trafikverkets ställe..
Som sagt... Hur lätt som helst att köra upp i Farsta