Start > Körkortsforum > Elevcentralen - EJ BOKAT

Elevcentralen - EJ BOKAT

Johan 2017-03-30 07:46 ! Citera #
Tjenare!

Jag har gjort Risk 1-2 och fick en tid för förarprov igår utav min körlärare. Det jag undrar över är varför det står ”EJ BOKAT” på Elevcentralen? Det står så på risk 1-2, kunskapstestet samt körprovet. :S
Gäst91 2017-03-30 09:49 ! Citera #
Gick in på elevcentralen nu (tog körkortet i december) och det står ”ej bokat” på riskettan, risktvåan och teoriprovet på mig. Jag gjorde riskutbildningarna innan jag började på körskolan så det kanske inte är så konstigt. Vet att teoriprovet stod som ”ej bokat” för min syrra också. Man kan ju undra varför det är så, men för oss var alltså allt bokat trots att det stod som att det inte var det.
Gäst 2017-03-30 14:13 ! Citera #
Det som står på elevcentralen är bara kopplat till det din körskola matat in. Om de inte skriver in något kommer inget upp även om du i verkligheten har bokat körprov på Trafikverket. Elevcentralen och Trafikverkets system har inget med varandra att göra.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I går 21:48
2
I går 17:58
4
I går 16:59
8
I går 14:16
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo