Start > Körkortsforum > Panik inför uppkörning

Panik inför uppkörning

Gäst 2017-03-29 17:54 ! Citera #
Jag har blev godkänd på teorin och kuggade på uppkörning på Jakobsberg för tredje gången , andra och tredje fick jag samma lärare är så rädd att jag får igen honom .
Gäst 2017-03-29 21:27 ! Citera #
Gäst 2017-03-29
Jag har blev godkänd på teorin och kuggade på uppkörning på Jakobsberg för tredje gången , andra och tredje fick jag samma lärare är så rädd att jag får igen honom .
Varför? Det är inte lärarens fel att du kuggar, det är du själv som gör fel. Annars hade du fått godkänt första gången. Var glad istället att denna inspektör vet vad du har för svagheter och kommer inte ge dig körkort föränns du är redo.
ASUH DUDE 2017-03-30 08:50 ! Citera #
Om du kör som du skriver så är det inte en överraskning att du inte fått körkort! Du kan klaga på inspektörerna så mycket du vill, men det är deras arbeta att se till att personer med dålig kunskap inte ska framföra ett fordon.
Gäst 2017-03-30 12:10 ! Citera #
Jag har inte skrivit att det är fel på lärare osv eller hur jag kör !!!! Läs noga istället jsg skrev att jag hoppas på att inte få samma lärare eller om det är vanligt att få samma lärare varje gång jag har inte alls lagt skuld på läraren !!!! Gå lär dig respektera andra och inte trycka ner folk
Elle 2017-03-30 13:38 ! Citera #
ASUH DUDE 2017-03-30
Om du kör som du skriver så är det inte en överraskning att du inte fått körkort! Du kan klaga på inspektörerna så mycket du vill, men det är deras arbeta att se till att personer med dålig kunskap inte ska framföra ett fordon.
Vad elak du är
Gäst 2017-03-30 16:45 ! Citera #
Gäst 2017-03-29
Jag har blev godkänd på teorin och kuggade på uppkörning på Jakobsberg för tredje gången , andra och tredje fick jag samma lärare är så rädd att jag får igen honom .
Ja det är relativt vanligt att man får samma inspektör när man kör upp..
Men se det som nått positivt istället då både du och din inspektör vet vad du behöver träna på :)
Gäst 2017-03-30 19:29 ! Citera #
Hej,
Jag tycker inte alls att du skyller på inspektörerna. Det är fullt begripligt och normalt att reagera som du gör även om det inte är särskilt rationellt. Den du körde upp med triggar dig nu-försök att tänka att inspektören är en välvillig person och kommunicera med honom/henne. Jag lovar att deras högsta önskan är att du ska lyckas.
Önskar dig all lycka och jag är övertygad om att du kommer att klara körkortet!
//Lena

ps Tips till er som svarar: läs NOGA vad man skriver innan ni brassar på med konstiga råd och obehagligheter. ds
Gäst 2017-03-30 21:44 ! Citera #
Gäst 2017-03-30
Hej,
Jag tycker inte alls att du skyller på inspektörerna. Det är fullt begripligt och normalt att reagera som du gör även om det inte är särskilt rationellt. Den du körde upp med triggar dig nu-försök att tänka att inspektören är en välvillig person och kommunicera med honom/henne. Jag lovar att deras högsta önskan är att du ska lyckas.
Önskar dig all lycka och jag är övertygad om att du kommer att klara körkortet!
//Lena

ps Tips till er som svarar: läs NOGA vad man skriver innan ni brassar på med konstiga råd och obehagligheter. ds
Åhh tack så mycket du gjorde så att jag tänkte positiv nu , det var exakt jag menade att man ska inte trycka ner varandra du är verkligen bäst
Gäst 2017-03-30 22:30 ! Citera #
Jag är jätte orolig över körkortet, jag började den 12 mars övningsköra med min pappa som är då min handledare. Det går bra att köra jag har inga problem, men saken VET INTE HUR JAG SKA PLUGA INFÖR TEORIN JAG HAR BOKEN HEMMA OCH FRÅGOR PÅ KÖRKORT.SE JAG HAR SVÅRT ATT FÅ IN SAKER OCH SVÅRT ATT FATTA. Har någon ett förslag på hur jag kan göra? Jag behöver ta mitt körkort innan Augusti 2017. :(
Gäst 2017-03-31 00:06 ! Citera #
Gäst 2017-03-30
Jag är jätte orolig över körkortet, jag började den 12 mars övningsköra med min pappa som är då min handledare. Det går bra att köra jag har inga problem, men saken VET INTE HUR JAG SKA PLUGA INFÖR TEORIN JAG HAR BOKEN HEMMA OCH FRÅGOR PÅ KÖRKORT.SE JAG HAR SVÅRT ATT FÅ IN SAKER OCH SVÅRT ATT FATTA. Har någon ett förslag på hur jag kan göra? Jag behöver ta mitt körkort innan Augusti 2017. :(
Gå teorilektioner på körskola. Där kan du lära dig mycket och det är pedagogiskt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor