Har precis blivit godkänd på teorin för andra gången (uppkörningen är en annan femma, blivit skitnervös så jag inte funkar innan, får typ tunnelseende). Iaf, förra teorin gick ju ut, så nu fick jag boka både den och uppkörning igen. Innan var det så att jag då hade två månader på mig med uppkörningen, sen fanns det åter teori+uppkörning i bokningslistan. Nu ser det inte ut så, nu finns det plötsligt möjlighet att boka uppkörning mer än 2 månader framåt. Jag har ju inte avbokat det jag är inbokad på, ville bara se hur det såg ut med tider, men varför är det såhär? Nån regel jag inte känt till, eller är sidan buggig?
Det är fel på Trafikverkets hemsida idag har jag hört...
Fortf. fel.. Skulle vilja boka om min uppkörningstid framåt nån vecka, men får man ens det? Har ju blivit godkänd på teorin två gånger nu. Varit sjuk i en månad och inte kunnat köra, så skulle vilja bli av med ringrostigheten och skjuta på uppkörningen lite, men sidan är jätteknasig. Jag kan se samma tid som den jag har på tisdag, efter det bara tider i juni-augusti, utan teoriprov ihopklumpat med dem, så jag fattar ingenting - vid en så sen tid skulle jag ju behöva göra teorin ytterligare en gång, väl? Jag vill bara ha uppkörningen 1-2 veckor senare.