Start > Körkortsforum > Kuggade \hastighet

Kuggade \hastighet

Maria 2017-03-27 11:35 ! Citera #
Hej , jag uppkörde idag i Jakobsberg och jag kuggade på uppkörning för att han sa att jag anpassade inte mitt hastighet på motorväg där hastigheten var 100 och jag körde 110 , han sa att jag kör bra och är jättebra på parkeringen men jag ska öva på hastighetbegränsing vet någon hur kan man öva på det ??? Jag känner inte att jag körde så fort. Fick godkänd på teorin har panik att jag inte kommer få godkänd mer på uppkörning
Gäst 2017-03-27 12:14 ! Citera #
Har du haft uppkörning men inte vet hur du ska anpassa hastigheten? Skojar du eller?
Det du kan göra är att TITTA på hastighetsmätaren för att se om du kör för fort eller för långsamt.
Testa det så ska du se att det kommer gå bättre nästa gång..
Antar att du kör ganska typiskt tjejigt, stirrar rakt ut genom fönsterrutan utan att titta ner på hastighetsmätaren ;) :lol:
Gäst 2017-03-27 12:44 ! Citera #
Såklart man vet hur man kollar hastighet osv .. det var inget fel på mitt körning han sa att jag hade endast hastighet som förstörde mitt uppkörning .. för jag körde 110 på motorväg . Och jag undrade efter hur kan man förbättra sig på att anpassa sitt hastighet för ibland ökar hastighet från 60 till 62 !!! Då kuggar man direkt
Gäst 2017-03-27 12:49 ! Citera #
Titta oftare :)
Gäst 2017-03-27 12:50 ! Citera #
Mitt tips är om det är 70. Kör mellan 66 och 70 om du kan. Men inte snabbare. Det är bättre att köra 67 istället för 70. Ta det lugnt och öva hemma på att inte köra för snabbt. Be din handledare att säga till varje gång du kör för snabbt!
Gäst 2017-03-27 12:52 ! Citera #
Tackar , hoppas jag hittar en annan tid för jag har klart teorin ????

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortsfrågor