Uppkörningen gick enkelt den med. Är man bra förberedd och kan reglerna så är det bara din egen nervositet som kan sätta käppar i hjulet.
Gäst 2017-03-21 17:36
Teorin är inte det svåra med körkort. Det är att köra helt rätt i en rörlig miljö.
Mina frågor var väldigt annorlunda från elevcentralens frågor. Låter som du hade tur, eller så körde du fusk.
Jag skrev att dom motsvarade frågorna på teoriprovet. Förstår att du läste fel när du sitter på din höga häst och tittar ner.
Dvs att förstår du frågorna från elevcentralen så kommer du förstå frågorna på teoriprovet. Hade du problem så antar jag att du dumt nog lärde in frågorna direkt istället för att helt enkelt lära dig reglerna kring varje fråga.
Jag hade inga problem med varken teori eller uppkörning. Men jag var 27 och akademiker när jag tog körkortet. Frågorna är slumpvis utvalda så det är inget konstigt att våra erfarenheter skiljer från varandras.
Du kan ytinlära och enda klara dig, förresten. En moderator editerade ut min specifikation efter jag skrivit ”fusk” men det finns väldigt specifika källor som kopierat teorifrågorna.