Start > Körkortsforum > Klara efter 6 gånger

Klara efter 6 gånger

Gäst 2017-03-12 11:23 ! Citera #
Ge inte upp bara jag lovar ni kommer klara det ibland som mig t.ex fick jag riktigt äckliga inspektörer där jag lovar att jag inte gjorde ett enda fel men efter körningen så hitta de på fel pågrund av att de inte ville ge godkänd. Jag fick så 5 gånger och jag gav inte upp utan den sjätte gången fick jag en riktigt skön inspektör som brydde sig bara om man kunde köra och var säker i trafiken jag gjorde till och med fel den här gången och hon tog upp det och då ska man bara erkänna det och vara medveten om sitt fel och gå vidare då blir de oftast nöjda med ditt svar och ger dig godkänd istället för att säga nej att man inte gjorde fel och börja tjafsa emot istället erkänn bara och prata säkert om din körning så kommer det gå bra. De vill bara testa dig ifall du kommer tjafsa emot och vara emot deras svar men då ska du bara vara säker på din körning och erkänna det felet hon eller han säger. Jag tog den efter 6 uppkörningar och nu har jag körkortet gjorde det i Jakobsberg rekommenderar starkt att göra där.
Adam4jensen 2017-03-12 17:26 ! Citera #
Grattis till körkortet
Gäst 2017-03-12 18:18 ! Citera #
Gratz
Gäst 2017-03-13 09:15 ! Citera #
Grattis!! Vad gjorde du för fel ?
Gäst 2017-03-14 19:03 ! Citera #
Har fem inspektörer fel?? Du måste ha mycket otur :lol:
Gäst 1 2017-03-14 23:08 ! Citera #
Gäst 2017-03-14
Har fem inspektörer fel?? Du måste ha mycket otur :lol:
Tänkte EXAKT samma sak! :lol:
Gäst jakan 2017-03-17 06:27 ! Citera #
Jag lovar er att de inspektörerna jag fick innan var riktigt äckliga och idioter som bara hittade på fel jag kan lova er att de handlar om tur när det kommer till inspektörer sen att din körning är bra eller dåligt det upp till dig men jag har vänner som gjort 10 15 gånger men kan köra bilen även om det hade varit blind så bra är de när det kommer till körning så ja det handlar om inspektör också om du får en skön som är rättvis och bedömer rätt och inte överdriver då har du ju körkortet direkt men får du ett som ska leka smart och hitta på fel då kan jag ju säga att det bara säga hejdå och gå ut frb bilen för de kommer inte ge er även om du kört bra.

Mitt fel var i rondellen skulle rakt fram men de kom än snubbe som skulle till höger i rondellen så jag åkte fram sen avbröt han och ville vänster nu och då var jag redan inne i rondellen så tvärbromsade och då sa hon oj oj men när vi kom tillbaka så erkände jag bara att jag gjorde fel och han med men jag sa att jag var medveten och borde väntat lite länge så hon blev glad att jag erkände och sa om du lovar inte göra om det får du körkortet idag så det vara lova hahhaa
Gäst 2017-03-17 22:29 ! Citera #
Gäst jakan 2017-03-17
Jag lovar er att de inspektörerna jag fick innan var riktigt äckliga och idioter som bara hittade på fel jag kan lova er att de handlar om tur när det kommer till inspektörer sen att din körning är bra eller dåligt det upp till dig men jag har vänner som gjort 10 15 gånger men kan köra bilen även om det hade varit blind så bra är de när det kommer till körning så ja det handlar om inspektör också om du får en skön som är rättvis och bedömer rätt och inte överdriver då har du ju körkortet direkt men får du ett som ska leka smart och hitta på fel då kan jag ju säga att det bara säga hejdå och gå ut frb bilen för de kommer inte ge er även om du kört bra.

Mitt fel var i rondellen skulle rakt fram men de kom än snubbe som skulle till höger i rondellen så jag åkte fram sen avbröt han och ville vänster nu och då var jag redan inne i rondellen så tvärbromsade och då sa hon oj oj men när vi kom tillbaka så erkände jag bara att jag gjorde fel och han med men jag sa att jag var medveten och borde väntat lite länge så hon blev glad att jag erkände och sa om du lovar inte göra om det får du körkortet idag så det vara lova hahhaa
Sluta att skylla ifrån dig på tidigare inspektörer, det är helt enkel du som inte pallade trycket tidigare...
Tror knappt att du klarar av att köra nu fast du har körkort...
Gäst 2017-03-18 21:22 ! Citera #
Gäst 2017-03-17
Sluta att skylla ifrån dig på tidigare inspektörer, det är helt enkel du som inte pallade trycket tidigare...
Tror knappt att du klarar av att köra nu fast du har körkort...
Övning ger färdighet. Det tar olika lång tid.

Att trycka ner andra visar inte heller att man är speciellt mogen...

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest