Start > Körkortsforum > Klarade det

Klarade det

Gäst 2017-03-15 16:45 ! Citera #
Gäst 2017-03-14
Bra skrivet...
Detta bevisar att killar är det svagare könet när det kommer till att kunna ta motgångar :)
Jag har redan körkort så ditt argument håller inte. Jag är bara här för att rätta idioter som påstår att män som jobbar mer eller är bättre lämpade för tjänster inte bör tjäna mer pengar. Ni kvinnor ska bara ha och har för ni tycker att det är er rätt utan att ni jobbar för det. Lägg ner.
Gäst 2017-03-15 16:51 ! Citera #
Gäst 2017-03-15
Jag har redan körkort så ditt argument håller inte. Jag är bara här för att rätta idioter som påstår att män som jobbar mer eller är bättre lämpade för tjänster inte bör tjäna mer pengar. Ni kvinnor ska bara ha och har för ni tycker att det är er rätt utan att ni jobbar för det. Lägg ner.
Vad roligt att du tar åt eftersom jag inte syftade på dig när jag skrev, men ser man till ALLA som skriver härinne så är det 95% killar som klagar och gnäller att dom vart kuggade av diverse saker.. Så visst stämmer mitt argument om att killar inte tål motgångar likabra! :)

Och följer du politiken något så borde även du inse att dom också säger att kvinnor ska tjäna lika mycket som män!
Men du kanske har missat det när du är ute och kör med din trimmade EPA-traktor? :)
.. 2017-03-15 17:06 ! Citera #
Gäst 2017-03-15
Vad roligt att du tar åt eftersom jag inte syftade på dig när jag skrev, men ser man till ALLA som skriver härinne så är det 95% killar som klagar och gnäller att dom vart kuggade av diverse saker.. Så visst stämmer mitt argument om att killar inte tål motgångar likabra! :)

Och följer du politiken något så borde även du inse att dom också säger att kvinnor ska tjäna lika mycket som män!
Men du kanske har missat det när du är ute och kör med din trimmade EPA-traktor? :)
Så du antar att kvinnor tjänar mindre endast för att de är kvinnor? Lägg av, så klart det finns fall där det sker orättvisa men inte i den grad du påstår. Hur kommer det sig att män arbetar fler timmar per månad och är överrepresenterade i lågklass jobb där kvinnor inte arbetar i samma utsträckning? Och du, att påstå allt ”politiker” säger stämmer är ju det dummaste jag hört.
Gäst 2017-03-15 21:04 ! Citera #
Gäst 2017-03-15

Alla försöker få med sig ”feministvågen”. Men FI kom inte ens med i riksdagen/debatterna
.. för vi ser igenom er skit.
Gäst 2017-03-15 22:27 ! Citera #
Gäst 2017-03-15
Alla försöker få med sig ”feministvågen”. Men FI kom inte ens med i riksdagen/debatterna
.. för vi ser igenom er skit.
Vad roligt det är att se att du blir så himla upprörd.. lilla gubben :)
Och jag röstade varken på FI, sossarna eller Moderaterna, så där gick du bet igen :lol:

Du kanske ska lägga dig nu, klockan är mycket... Sov gott, vi ses imorgon! :)
Gäst 2017-03-16 16:13 ! Citera #
Gäst 2017-03-15
Vad roligt det är att se att du blir så himla upprörd.. lilla gubben :)
Och jag röstade varken på FI, sossarna eller Moderaterna, så där gick du bet igen :lol:

Du kanske ska lägga dig nu, klockan är mycket... Sov gott, vi ses imorgon! :)
Du har rätt, kanske jag ska sova så tidigt, jag ska ju upp och köra bil till jobbet...

Medans du undrar varför du inte kan köra.
BMWkiller 2017-03-17 01:41 ! Citera #
Hahha bästa kommentaren!
Gäst 2017-03-17 22:26 ! Citera #
Gäst 2017-03-16
Du har rätt, kanske jag ska sova så tidigt, jag ska ju upp och köra bil till jobbet...

Medans du undrar varför du inte kan köra.
Nemen, så du har ett jobb...Grattis det har faktiskt jag med :)

Och även jag kör bil till jobbet varje dag, då det ingår i mitt jobb :)
Gäst 2017-03-19 01:59 ! Citera #
Gäst 2017-03-17
Nemen, så du har ett jobb...Grattis det har faktiskt jag med :)

Och även jag kör bil till jobbet varje dag, då det ingår i mitt jobb :)
Härligt. Ska vi gifta oss? Du kan kika lite på ”Say yes to the dress” och välja vad du gillar, d ett brukar gå rätt mycket.
Gäst 2017-03-19 14:45 ! Citera #
Gäst 2017-03-19
Härligt. Ska vi gifta oss? Du kan kika lite på ”Say yes to the dress” och välja vad du gillar, d ett brukar gå rätt mycket.
HAHAHA.. Absolut ska vi gifta oss!! :)
Frågan är ju bara vilken kyrka vi ska välja, vet ju inte vart i landet du finns :) :)

Själv finns jag i mellan Sverige :lol:

Behöver inte kolla på sådana program för att veta vilken klänning jag ska ha, det löser sig ändå ska du se

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Testa ett teoriprov