Klarade uppkörningen idag!
Fick börja med kontrollera under motorhuven och sedan köra in på några mindre vägar, backa runt gatuhörn. Efter att jag hade backat frågade han om vad jag tyckte, sa att jag borde komma närmare kanten, och rättade till det. Därefter fick jag följa skyltning mot 41:an, vilket var lätt, dels på grund av att jag hade kört där innan samt att han påminde vid varje korsning vart det var jag skulle. Passerad flera järnvägskorsningar, och körde genom många cirkulationsplatser, det gick bra. Sen hände det som inte fick hända, jag fick motorstopp, mitt i en vänstersväng, behöll lugnet men tänkte genast FAN nu har jag kuggat. Körde vidare till 41, fick göra en höger sväng och vända (gjorde en u-sväng) för att köra tillbaka ut på 41, fick sedan göra en skyddad vänstersväng in på en mindre väg och vända igen, kunde inte göra en u-sväng så backade in på en mindre väg och körde tillbaka ut på 41. Körde tillbaka till trafikverket, och fick parkera hur jag ville mellan en bil och ett släp. Tänkte nu att han skulle säga till mig att jag hade kuggat, men han sa - jag har goda nyheter och jag svarade -har du?
SÅ tänk inte på de misstagen du gör, oavsett hur stora de är, gå bara vidare och gör nästa grej rätt.