Start > Körkortsforum > Kuggade

Kuggade

Maja 2017-03-08 13:12 ! Citera #
Kuggade på att jag inte var uppmärksam nog, tyckte att var var väldigt uppmärksam framför mig men förstår att han kuggade mig pga att jag nt kollade i speglarna tillräckligt. Skulle nog ha blicken längre fram oxå. Sen fick jag motorstopp i lutning oxå :/ tråkigt men det är bara att ta nya tag och ladda upp för nästa gång. Har min bokning om 1,5 mån, mitten av mig igen. Tråkigt att behöva vänta så länge, är taggad på att bara göra om det. Men nu har jag lång tid att förbereda mig iaf!! Hoppas jag klarar det nästa gång :D
Maria 2017-03-08 13:23 ! Citera #
Vad tråkigt...
Men jag är säker på att du inte kuggade p.g.a motorstoppet, det kan alla få.
Däremot låter det troligt att du vart kuggad för speglarna, bara att träna extra mycket på det inför din nästa uppkörning så ska du se att det kommer gå galant :)

Lycka till!!
Anna 2017-03-08 13:44 ! Citera #
Vad gör en kuggning? Ingenting egentligen!

Du är sjukt duktig som kämpar på!
Maja 2017-03-08 13:50 ! Citera #
Jo blev inte ledsen över att jag kuggade, utan bara besviken över att jag får vänta ett tag nu!
Maja 2017-03-08 13:51 ! Citera #
Jo, kuggade på att jag inte klarade start i lutning, stog det, så det var tråkigt :) men men
Maja 2017-03-08 13:52 ! Citera #
Har omprov i mitten av maj igen* alltså mer än två månader kvar* haha

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest