Start > Körkortsforum > Betala för omprov

Betala för omprov

Victor 2017-03-08 00:31 ! Citera #
Jag hade min första uppkörning för ca två veckor sen, vilket jag kuggade på. Nu har jag bokat en ny tid för en andra uppkörning via bilskolan och jag har fått hem en bekräftelse från Trafikverket. Men jag fick inte med någon faktura som jag fick förra gången (800 kr som ska betalas till Trafikverket). Behöver man inte betala för den andra uppkörningen?
Gäst 2017-03-08 13:14 ! Citera #
Victor 2017-03-08
Jag hade min första uppkörning för ca två veckor sen, vilket jag kuggade på. Nu har jag bokat en ny tid för en andra uppkörning via bilskolan och jag har fått hem en bekräftelse från Trafikverket. Men jag fick inte med någon faktura som jag fick förra gången (800 kr som ska betalas till Trafikverket). Behöver man inte betala för den andra uppkörningen?
Var inte orolig för den du, den kommer :)
Jag fick min nästan 14 dagar efter att jag hade haft min andra uppkörning..
Gäst 2017-03-08 14:21 ! Citera #
Jo, alla uppkörningar kostar. Det är därför det svider att ligga, för det är som att kasta iväg pengar.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor