Start > Körkortsforum > Om en timme gäller det, hjälp …

Om en timme gäller det, hjälp mig nu!

Ångest 2017-03-07 10:57 ! Citera #
Ska ta bussen till körskolan om en timme och efter det blir det uppkörning. Jag vet att det finns otroligt många såna här trådar men jag behöver verkligen hjälp.

Lyckades äta lite till fruskost men nåt mer får jag inte i mig, mår bara illa. Känner mig osäker även fast jag vet att jag kan, är väl bara nervös.

Kan inte sluta föreställa mig en massa scenarios i huvudet. Tips?

Det är jättesoligt ute, borde jag ta med solglasögon? Tänker att de kanske inte ser mina ögon då....
Gäst 2017-03-07 11:22 ! Citera #
Får önska lycka till och tror nog det kommer gå bra, brukar försöka kontrollera min andning när jag ska lugna ner mig kanske något som kan funka för din nervositet också?

Solglasögon ska knappast vara något problem, om du känner dig osäker fråga den som ska bedöma dig.
2v kvar 2017-03-07 14:30 ! Citera #
Hur gick det?

Vad fick du göra och vad kuggade du på IFALL du blev kuggad?
Säkerhetskontroll?
Ångest 2017-03-07 15:18 ! Citera #
Kuggade. Allt gick bra sen när jag skulle parkera när vi var tillbaka så råkade jag få snö på sidan av bilen...... Annars tror jag allt gick bra.
Gäst 10 2017-03-07 16:33 ! Citera #
Hej,
Jag klarade mig på första försöket. Det snöade mycket. Jag fick köra i tätort, motorväg och backa runt hörn. Säkerhetskontroll är ju alltid med.

Hur menar du att du fick snö på sidan? Hoppas att nästa gång går allt bra!
Ångest 2017-03-07 16:36 ! Citera #
Alltså körde för nära en snödriva. Förstår att han kuggade mig även fast jag hatar mig själv nu!

Känns förjävligt att göra om det, vill helst lägga ner skiten. Men sånt får man ta!
Gäst 10 2017-03-07 17:01 ! Citera #
Det kommer att gå jättebra nästa gång. Var det bara den punkten som du fick anmärkning på? Fick du backa i parkeringen?
Ångest 2017-03-07 17:27 ! Citera #
Ja, det var det ända. Nej körde in i den men jag missuppfattade honom på vilken av parkeringsplatserna han ville att jag skulle ta så kom lite fel.
Gäst 2017-03-07 18:48 ! Citera #
Hej!

Men det kan väl inte vara det enda du kuggade på? Vad stod det på protokollet du fick?
Ångest 2017-03-07 19:10 ! Citera #
Jo, parkering var det enda som stod. Och jag fick bara parkera där, ingen annanstans.

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest