Start > Körkortsforum > Hur gör man på teoriprovet?

Hur gör man på teoriprovet?

Nervös 2017-03-05 21:07 ! Citera #
Hej, har teoriprov snart och jag undrar hur det går till?

Fotar man sig först eller ska man gå till någon reception? Har sjukt kontrollbehov så skulle lugna mig om jag fick veta innan. Behöver man något annat än sitt leg?
Gäst 2017-03-05 22:39 ! Citera #
Nervös 2017-03-05
Hej, har teoriprov snart och jag undrar hur det går till?

Fotar man sig först eller ska man gå till någon reception? Har sjukt kontrollbehov så skulle lugna mig om jag fick veta innan. Behöver man något annat än sitt leg?
Du kommer att besöka både en reception för att skriva in dig och besöka en fotoautomat om det finns en sådan på det stället du ska skriva upp på. Det finns nämligen inte fotoautomater på alla uppskrivningsställen.

Och du börjar med att gå till receptionen, sedan tar du kort, och sist av allt så kommer dom ropa/säga till att det är dags att skriva, och du kommer då få visa leg samt lämna ifrån dig det under skrivningen, men du kommer få tillbaka det när du har gjort provet och är på väg att lämna lokalen..

Så gick det till när jag skrev mitt prov iaf :)
Gäst 2017-03-06 08:27 ! Citera #
I stockholm. Så gjorde jag:

Hej i receptionen och se visade fotoautomaterna. Sen fota jag mig först och sen skrevs jag in
Gäst91 2017-03-06 09:01 ! Citera #
Är ganska säker på att jag gick direkt till fotoautomaten och fotade mig först och sen till receptionen. Gjorde provet i stockholm.
Jimmy 2017-03-08 11:14 ! Citera #
Nu var det visserligen några år sen jag tog kortet, men i Ängelholm så fotograferar inspektören eleverna med en stor konstig kamera som såg ut att vara från 1940 talet, men dom kanske har pansionerat den nu. Lycka till på provet
Nervös 2017-03-08 12:44 ! Citera #
Jag skrev i Umeå och där fotade man sig först, sedan gick man till receptionen och visade sitt leg. Sen ännu en gång när man kom in i skrivsalen. Det gick bra!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov