Start > Körkortsforum > Lyssna till/fråga tidigare ins…

Lyssna till/fråga tidigare inspektör

Förarprövaren 2017-02-10 16:32 ! Citera #
Hej!

Alla ni som övningskör eller handleder någon som gör just det. Snart kan det finnas möjlighet att möta en tidigare förarprövare, d.v.s. mig, för att höra mig berätta om uppkörningen och för er att få ställa frågor.
Vad tror ni om det? Jag tycker att det skulle vara otroligt roligt att få chansen att informera om körprovet live och få möjligheten att öga mot öga räta ut en del frågetecken och ta död på en del fördomar.

Finns det ett intresse för detta så hör av er! Gå in på Uppkörningsbloggen och kommentera.

Vi hörs!
http://uppkorningblog.com
Jonis 2017-02-10 17:32 ! Citera #
Hej,

Nu har jag redan körkort men vad menar du exakt med träffa? On-linesamtal eller faktiskt i verkligheten?
Förarprövaren 2017-02-10 18:58 ! Citera #
Jonis 2017-02-10
Hej,

Nu har jag redan körkort men vad menar du exakt med träffa? On-linesamtal eller faktiskt i verkligheten?
Hej Jonis

Jag var nog lite otydlig där. Jag menade förstås Live, i ”verkligheten” :)
Gäst 2017-02-11 11:44 ! Citera #
Vilken stad skulle det vara
Förarprövaren 2017-02-15 16:34 ! Citera #
Gäst 2017-02-11
Vilken stad skulle det vara
Hej!

Beroende på efterfrågan. Om intresset finns kan det gå att ordna i det närmaste hela landet. Man kan säga att det bör röra sig om ca ett 20-tal personer om det ska vara ekonomiskt försvarbart att åka några längre sträckor. Om det gäller området kring Uppsala, Stockholms centrala och norra delar, Västerås, Gävle etc så behöver det inte vara fullt så många.

Kolla med din trafikskola (om du går på sådan) och med andra som också kör upp, så kan ni gå ihop.
http://uppkorningblog.com

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Testa ett teoriprov