Start > Körkortsforum > Körlektioner

Körlektioner

StrawberryRed 2010-04-12 12:30 ! Citera #
Tjoo,det var ett tag sen jag skrev inlägget, men har fortfarande inte tagit skiten.. Jag körde idag min 56:e körlektion och har nio styckna inbokade. Jag gör lite småfel, läraren tycker jag ska tänka själv. Hon tycker att hon tänker åt mig mest. Mitt självförtroende gällande bilkörning suger. Oavsett om jag gjort något bra eller inte, så känner jag att jag inte duger. blabla. Ååh jag jämför alltid mig med min syster, som körde på skolan, på bara 30 lektioner?!! Ska jag lägga ner lr? Idag gick jag igenom säkerhetskontroll.Jag är less på allt!:( Målet var typ att man skulle klara ta kortet innan studenten, men så ser det inte ut.. Måste säga att motivationen har sjunkit efter allt skit.. Har ingen tillgång till privat körlärare, annars hade jag inte satt in foten med en gång på trafikskolan.. Pengarna rinner ut som vatten. Har dessutom gått risk 1. På två veckor rök 1600:- OMG.. Argghh
eloje 2010-04-20 13:08 ! Citera #
Känns ju verkligen som att din lärare försöker lura dig. 100 lektioner är otroligt många. Finns det ingen annan körskola där du bor? Du kanske borde byta ?
Hoppas det löser sig!
Gäst 2010-04-20 18:52 ! Citera #
Herrejävlar vilken trafikskola, säger bara en sak byt skola, de mjölkar dig på pengar. Skulle läraren varit seriös så skulle hon inte gå och köpt tandtråd när du har betalat för din lektion, det är ju din tid ^^
eloje 2010-08-04 15:54 ! Citera #
Man kanske borde ha med sig föräldern varje gång man kör, känns som de inte kan luras lika lätt då. jag, som inte vet någonting om bilkörningen egentligen, är ju superlätt att lura. Ska lätt ha med pappa på uppkörningen också!
jlove 2010-08-11 18:55 ! Citera #
eloje
Man kanske borde ha med sig föräldern varje gång man kör, känns som de inte kan luras lika lätt då. jag, som inte vet någonting om bilkörningen egentligen, är ju superlätt att lura. Ska lätt ha med pappa på uppkörningen också!

Jag hade med mina föräldrar, det var skitbra! Förutom at det blev mer seriöst så antecknade dom allt, som vi sen övade på hemma med vår bil.
Gäst 2010-08-14 14:04 ! Citera #
Ja prova med att ha en förälder med i bilen. Kan ju faktiskt vara så att de bara försöka tjäna mer pengar på att ha dig kvar. Sjukt i så fall...

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest