Hej forum!
Jag hoppas ni kan hjälpa mig, för jag ved inte vad jag ska göra. :-(
För et års tid sen gick min pojkvän och jag till indroduktionskurs. Han är handledera, jag är elev. Tyvärr, köra vi nästan aldrig. Varje gång vi har testat, mår jag jättedårligt sen.
Vi har övningskört på en tom parkeringsplats 4-5 gånge totalt. Han sager att det är dumt och meningslöst att övningsköra med mig, fordi att jag ”inte lyssnar till vad han sågar.” Han tycker det är jobbigt att vara handledar. Han vill inte anskaffa handledare boken.
Om jag föreslår att det kanske skulle vara bra, blir han arrig. Han hörs det som att jag kritisera honom, och som att jag försöker ”att ljude som att jag ved allting bättre.” Jag kan inte förstå att han hörs det så. :-( Jag försöker sage det på ett bra sätt: Att jag har läst det i teoriboken, och att där står att det är bra att samarbeta med trafikskolan.
Men om jag sager det blir han jätte arrig på mig, och sager att jag ingenting ved.
Jag är räd, jag aldrig kan ta körkort, fordi han får mig att må dårligt med mig själv, innan jag riktigt är börjat.
Nån som har kört ihop med sin pojkvän/flickvän?