Start > Körkortsforum > Min resa till körkort, med str…

Min resa till körkort, med stress, ångest och allt däremellan

Gäst 2019-04-29 18:37 ! Citera #
Gäst 2019-04-29
Det där stämmer ju inte, halkan görs i slutet av sin körkortsutbildning, så med andra ord har du suttit bra många gånger bakom ratten innan du gjorde din halkkörning..
Stämmer inte, köpte intensivkurs o både risk 1 o 2 blev bokade efter cirka 3 veckor, då hade jag kanske kört 7 ggr vilket är typ ingenting med tanke på att jag aldrig kört i mitt liv innan.
Gäst 2019-04-30 12:24 ! Citera #
Gäst 2019-04-29
Stämmer inte, köpte intensivkurs o både risk 1 o 2 blev bokade efter cirka 3 veckor, då hade jag kanske kört 7 ggr vilket är typ ingenting med tanke på att jag aldrig kört i mitt liv innan.
Okej, men du nämnde inget om någon intensivkurs, utan du skrev bara körskola..
Det är en jäkla skillnad på en intensivkurs om man jämför med en vanlig körskola!
Så nu förstår jag dig bättre, och du får faktiskt skylla sig dig om du som helt grön bokar en intensivkurs när du aldrig har suttit bakom ratten förut. Det är väldigt sällan som en helt grön aspirant klarar en intensivkurs med tanke på hur lite man kan innan man sätter sig bakom ratten då..
Gäst 2019-04-30 15:35 ! Citera #
Personligen tror jag prestationsångest och panik har mycket med mognad att göra. Folk som är äldre har i regel enklare för att hantera sånt där.
Lone 2020-09-07 15:05 ! Citera #
Gäst 2019-04-30
Okej, men du nämnde inget om någon intensivkurs, utan du skrev bara körskola..
Det är en jäkla skillnad på en intensivkurs om man jämför med en vanlig körskola!
Så nu förstår jag dig bättre, och du får faktiskt skylla sig dig om du som helt grön bokar en intensivkurs när du aldrig har suttit bakom ratten förut. Det är väldigt sällan som en helt grön aspirant klarar en intensivkurs med tanke på hur lite man kan innan man sätter sig bakom ratten då..
Varför har du en så himla otrevlig ton?
Prof 2020-09-07 21:27 ! Citera #
Lone 2020-09-07
Varför har du en så himla otrevlig ton?
Varför kommenterar du ett år efter inlägget?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo