Start > Körkortsforum > Teori på tisdag

Teori på tisdag

Alan 2017-01-14 22:35 ! Citera #
Hej!
Gjorde prov i november, plugga en gång i boken och svara på några frågor på nätet. Har koncentrationsproblem & ADHD så det är en aning svårt att plugga, nu har jag prov på tisdag och känner hur sjukt bra jag har kunnat plugga då jag sa till mina föräldrar att jag måste koncentrera mig på provet. Får på provet t.ex 26-28 rätt av 30 frågor. Tyckte egentligen provet jag gjorde då var skit enkelt nu när jag har pluggat rejält. Tycker ändå det är konstigt att i och med att jag har koncentrationsproblem ändå kan memorera frågor på ett försök. På provet fick jag cirka 30-35 rätt av 65, dvs utan plugg vilket jag ändå tycker är bra då jag har haft svårt att plugga. Hela teori grejen är som ett pussel allt hänger ihop nu när jag vet mycket om det. Men hur tror ni det blir på tisdag? Har prov 08:00 i en stad bredvid min förort. Får sova bra och äta bra frukost. Har en känsla av att jag klarar av det men vill inte ha för stora förhoppningar och bli missnöjd direkt efter provet. Bilar sen jag var ett litet barn var det bästa jag visste, samla bilar hela tiden sen dess har jag alltid älskat bilar kan i princip allt om själva bilen så att ha körkort är den enda drömmen jag har att klara av i nu läget! :)
55 2017-01-16 21:26 ! Citera #
Lycka till med ditt kunskapsprov :)
Ilona 2017-01-16 21:56 ! Citera #
Hej!

Lycka till på provet då! Tror att du klarar dig! Har gjort kunskapsprov idag och fick godkänd tack för Gud! Också pluggade mycket innan och tränade med massor av tester på nätet. Nu det bara uppkörningen kvar, ska göra den på onsdag... Har lite ont i magen men det blir som det blir, ska fokusera mest på säkerheten, då livet kostar dyrare än körprovet :)))) :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
6
I dag 08:03
5
I går 10:52

Ladda ner Teoribok 2025 gratis

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken
Tryckt version (569 sidor):
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se
Gratis körkortstest