Start > Körkortsforum > Idag uppkörning Farsta privat …

Idag uppkörning Farsta privat första

Gäst 2017-01-11 16:59 ! Citera #
Ville bara skriva av mig här till er alla som som jag för bara någon timme sen var skitnervös innan uppkörningen. Jag har kört fem lektioner körskola resten privat med min pojkvän som tvingat mig köra flera timmar om dagen i Farsta oxh som gjort allt för att jag ska förstå o kunna alla vägar runt omkring. Klarade teorin på första och klarade uppkörningen på första och hade bokat min uppkörning privat. Min pojkvän tillomed hyrde en golf för det var den jag trodde jag skulle köra på uppkörningen men jag fick en Volvo! Gjorde flera småfel, så för er som säger att småfel kuggar man för det stämmer inte, hon bedömde helheten och ansåg att jag var en trafiksäker förare och jag gjorde inga fel som påverkade medtrafikanternas säkerhet. Så det jag vill säga är - SLUTA läsa alla trådar om vilket helvete Farsta är som gör oss osäkra o nervösa och öva satan varje dag där borta så klarar ni vilken bil som helst och uppkörningen också!!! Jag läste på som fan här att folk hade kuggat för minsta lilla men min inspektör sa att det helt enkelt inte handlar om att man råkar köra 65 på 70 väg utan att helheten funkar. Jag trodde jag hade kuggat när vi körde tillbaka då jag gjort småfel, men blev godkänd så jag vet att det går och det klarar vi alla bara vi övar som fan :)
Gäst 2017-01-11 18:02 ! Citera #
Kul, var fick du köra någonstans? :-)
Gäst 2017-01-14 16:03 ! Citera #
Från vv mot länna sen lissma o tillbaka. Tog typ 20-25 min:)
Gäst 2017-01-14 16:06 ! Citera #
Tur! Länna uppkörningen är drömuppkörningen, vilken tid på dygnet hade du din uppkörning? =)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I dag 05:45
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo