Start > Körkortsforum > Riskutbildningarna inte regist…

Riskutbildningarna inte registrerade

william 2017-01-11 00:28 ! Citera #
Hej!

Jag har genomfört båda riskutbildningarna för över en månad sedan. I bokningsbekräftelsen som går att ladda ned från min förarprovssida hos Trafikverket står dock följande:

Riskutbildning, praktik är ej genomförd
Riskutbildning, teori är ej genomförd

Jag har uppkörning om mindre än två veckor och är lite orolig över att det skall ha skett något strul. Är det någon som vet hur det kan ligga till?

Tack på förhand!
Gäst 2017-01-11 08:26 ! Citera #
Om detta varit jag hade jag nog ringt Trafikverket samt tagit kontakt med dom ställen ja gjorde riskettan på...

Låter mer som att nån gjort fel nånstans..
Gäst 2017-01-11 16:03 ! Citera #
Om du kör via en trafikskola så ta genast kontakt med dom!!
Riskutbildningarna brukar registreras samma dag som man har gjort dom, allra senast dagen efter..
william 2017-01-12 22:55 ! Citera #
Tack för svaren! Ringde dit och de bad mig att boka om mina prov själv, vilket gjorde att de prov jag genomgått blev synliga!
Gäst 2017-01-13 12:55 ! Citera #
Skönt att det löste sig, men har dock aldrig hört talas om att test kan vara ”osynliga” :)
Sofia 2018-09-19 20:51 ! Citera #
Åh, jag har precis samma problem. Jag ska skriva teoriprov nästa vecka och gjorde riskutbildningen i somras, upptäckte nu att det står att jag inte gjort den. Nu är det kväll men jag får väll ringa min körskola imorgon bitti och prata med dem.

Är det inte risk att man förlorar sin plats om man försöker boka om?
Sofia 2018-09-20 17:57 ! Citera #
Jag kontaktade Trafikverket och de sa att det bara var pga att jag bokat provet innan jag gjorde riskutbildningen. Det är registrerat och de kan se det, det är bara fel på just det pappret. De sa att det inte är något problem eftersom de kollar i systemet och inte på pappret innan provet.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor