Start > Körkortsforum > Körkortttt

Körkortttt

aldrig körkort 2017-01-05 10:37 ! Citera #
Snälla hjälp mig känner mig kass övningskörde bara med trafikskolan mer än 70 lektioner/ 45 min och kuggade jag 3 ggr på uppkörning teorin är redan fixat. Jag vet inte vad ska jag göra känner mig hemskt gråter hela min dag tom nu kan inte o sova tänker helatiden på körkort jag blir sämre sämre varje gång när jag kör jag provade en annan skola igår o dem sa att jag har problem med planering och titta på speglar det känns som jag ska aldrig skaffa körkort snälla hjälp mig vad ska jag göra ska jag ge upp eller forsätta så här teorin går ut 2/9
Smulan 2017-01-06 17:53 ! Citera #
du kommer fixa det ..Du är så nära mållinjen så vore bortkastat all din tid du lagt ner och alla pengar.Om det är någon tröst har jag tagit 50 körlektioner kuggade min andra uppkörning idag.Missade två skyltar så inspektörer tyckte jag behövde titta längre fram och ha bättre avsökningen.Känns som jag aldrig kommer klara mitt körkort.Men självklart kommer både du och jag att klara det tillslut.Det viktigaste är att inte GE UPP! Då kommer man vara betydligt mer besviken på sig själv för all framtid.Vi är inte dom ända som känner att det är hopplöst.Många har kuggat flertal gånger.Men kämpat vidare och fixat det tillslut! LYCKA TILL du fixar det.
Smulan 2017-01-06 17:57 ! Citera #
du kommer fixa det ..Du är så nära mållinjen så vore bortkastat all din tid du lagt ner och alla pengar.Om det är någon tröst har jag tagit 50 körlektioner kuggade min andra uppkörning idag.
Missade två skyltar så inspektören tyckte jag behövde titta längre fram och ha bättre avsökning.
Känns som jag aldrig kommer klara mitt körkort.Men självklart kommer både du och jag att klara det tillslut.
Det viktigaste är att inte GE UPP!
Då kommer man vara betydligt mer besviken på sig själv för all framtid.
Vi är inte dom ända som känner att det är hopplöst.
Många har kuggat flertal gånger.
Men kämpat vidare och fixat det tillslut! LYCKA TILL du fixar det.
Gäst 2017-01-06 19:01 ! Citera #
Ta en paus. Varför hakar du upp dig på körkortet så mycket? Låter sjukt...
Ankan 2017-01-07 10:13 ! Citera #
Hallå där aldrig körkort!

Det är jättebra att du fick höra av den nya trafikskolan att du behöver öva mer på planering och speglar. För se det inte som att det är ett bevis på att du är värdelös, utan se det som en lärdom.

Så mitt förslag är att vänta med att köra upp, och behöver du skriva om teorin är det ju lite drygt, men om jag vore du (jag hade också vissa problem med körkortet) så skulle jag öva mycket på planering och spegelrutiner. Kanske ta hjälp av trafikskolan om du anser att du inte har klart för dig hur du ska göra.

Du bör ha fått ett protokoll via mejl vid uppkörningen om du fyllde i din e-post på inspektörens Ipad.

Där bör det stå vad som gjorde att du misslyckades.

Läs igenom det, och öva på det som står. Mycket övning!

Sen kan du göra ett nytt försök. Fokusera inte på antalet lektioner. Du kommer få ditt körkort en vacker dag, och jag lovar att ingen bryr sig om antalet lektioner eller kuggningar.

Det viktigaste är att man är en ansvarsfull bilförare.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor