Tja! kan börja me att jag tänker ta automat och och så ere bara!
Så nu till mina frågor....
har kört nåra år sen auto.. och nu lite igen så samanlagt kanske me alla gånerna jag har kört blire typ 1 månad så de jag undrar är... hur länge kan de ta o få auto kort? och ska man ta instesivt? eller normalt? hur funkar de dära för jag har hört man kan ju gå till en skola och köra up sen säger dom va dom tkr o tänker exempel du behöver träna på bla bla du behöver 10 lektioner.. okej hur funkar de då? ska man säga aa jag tar detta som intesivt? betyder de då att jag ska säga aa jag vill köra 1 gång om dagen? eller vadå hur funkar allt det dära de är så snurrigt!!
tänkte plugga Bonniers via datorn vill ta korten i Mars/april typ tänkte köra privat kanske 2 timmar om dagen och kanske studera i bonniers för de är ju som boken i 2 timmar om dagen... så säger vi jag kör automat och läser den sidan och går lite runt i nätet hit och dit testar och läser runt kan man då tänka sig kunna gå o visa up sig i skolan i våren typ? låter de bra ide? eller tror du de är för tidigt? hoppas nån förstår de jag försöker förklara tack för alla svar och hjälp! Tar risk 1 strax dock 2an vet ej när man ska ta den riktigt..... när?