Start > Körkortsforum > Uppkörning i Sölvesborg

Uppkörning i Sölvesborg

Gäst 2017-01-17 21:54 ! Citera #
Jag fickparkerade inte, bara vanlig parkering när vi kom tillbaka till Coops parkering. Fick köra lite inne i stan, sen ut mot Mjällby och backa runt hörn, påfart på 90väg och motorväg och sen tillbaka igen.
Gäst 2017-01-20 17:35 ! Citera #
Vet någon hur länge dem kör? Kör dem hela 40 min.. jag var där idag för att kolla hur stor det är men det var inte så stort små gator..
Gäst 2017-02-26 13:02 ! Citera #
Hej
Var någon haft uppkörning där nu? Jag undrar var kör dem? Hur mycket kör man? Blir väldigt glad om någon skriver..
Gäst 2017-02-26 13:30 ! Citera #
Gäst 2017-02-26
Hej
Var någon haft uppkörning där nu? Jag undrar var kör dem? Hur mycket kör man? Blir väldigt glad om någon skriver..
Vad spelar det för roll vart dom körde?
Det är inte alls säkert att du får köra samma runda eftersom inspektörerna byta körrundor efter ett tag.

Är du så pass osäker så att du måste veta en specifik runda så skulle jag vänta med att köra upp om jag vore du.

En uppkörning brukar hålla på i c:a 40-50 minuter, men först av allt så berättar inspektören om vad provet kommer gå ut på, det tar inte mer än 5 minuter. Sedan startar man med en säkerhetskontroll, den kan ta allt från 5-10 minuter beroende på vad man får göra. Själva körningen håller inte på längre än 20-25 minuter ungefär. Vissa har fått köra mer vissa mindre, men snittet ligger runt 20-25 minuter
Lin 2017-03-02 20:29 ! Citera #
Hej jag hade uppkörning i Sölvesborg och jag fick godkänd är jätte glad
Gäst 2017-03-09 14:51 ! Citera #
Hej Lin
Hur var det jag ska göra min uppkörning snart där. Hur var rundan och jag har varit där och frågat då sa dem att dem gör en gång i månaden uppkörning och alla samlas där vi kommun huset. åker man fler eller er det bara du och inspektören..
vad var det för bil du körde.. blir jätte tacksam om du hade kunnat berätta lite.
Lin 2017-03-15 13:14 ! Citera #
Hej jag hade bil från trafikskolan och det var bara jag och inspektör det är jätte lät bara ta det Lung det är en lite trevliga inspektörer
Uppkörning 2018-03-15 17:43 ! Citera #
Hej Linn, vad fick du göra på uppkörningen? Var det landsväg, fickparkering? Lite nyfiken
Sölve 2018-03-28 10:50 ! Citera #
Jag körde upp i Sölvesborg, förvisso för mer än 2 år sedan. Startade på Coops parkering, körde ut mot Sölve, backade runt hörn, sedan ut på landsväg och påfart på 90-väg, sedan påfart motorväg och en bit på den, sedan in mot centrum igen, tillbaka till Coops parkering, vanlig parkering mellan 2 bilar. Godkänt på första försöket.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I dag 12:13
7
I dag 08:29
3
I dag 07:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo