Start > Körkortsforum > 87 teoriprov (Ja ni läste rätt…

87 teoriprov (Ja ni läste rätt)

Jimmie 2016-12-13 00:08 ! Citera #
Efter 87 hela teoriprov har jag nu bestämt mig för att lägga ner körkortet. Inväntar också priset för världens dummaste person. Och ja, jag läser teoriboken samt gör test på datorn men jag är så jävla efterbliven så INGET går in.

Detta gäller ju också i skolan naturligtvis, men där har jag special hjälp.
333 2016-12-13 00:17 ! Citera #
Jag förväntar mig liknande,fast med uppkörningen istället. Den som är problemet för mig
Gäst 2016-12-13 02:04 ! Citera #
Gäller att bara tro på dig själv och ta det lungt läs noga jag förstår dig är fortfarande lite knäckt efter förra veckans teoriskriving fick 50 poäng o det jag behövde för att klara det det kunde jag när jag gick ut genom dörren prata med din lärare att du behöver hjälp med teorin så ska det inte vara några problem
Gäst 2016-12-13 02:38 ! Citera #
Otor
55 2016-12-13 09:06 ! Citera #
Jimmie 2016-12-13
Efter 87 hela teoriprov har jag nu bestämt mig för att lägga ner körkortet. Inväntar också priset för världens dummaste person. Och ja, jag läser teoriboken samt gör test på datorn men jag är så jävla efterbliven så INGET går in.

Detta gäller ju också i skolan naturligtvis, men där har jag special hjälp.
Om du har gjort 87 teoriprov, har du även gjort 87 uppkörningar?
Gäst 2016-12-13 10:49 ! Citera #
Hejsan

Jag förstår din ilska när du har misslyckas 87 gånger på teorin. Men du kanske studera fel till teorin så att du inte klara teorin för att få godkänt på det. Men du ska väl inte ge efter så många misslyckanden? Du ska fortsätta och sedan kommer du klara det.

Om du får upp ångan igen till att klara det så kanske du har en bättre chans. Du är inte den dummaste är många som har svårt med att ta körkortet så ryck upp dig så kommer du fixar det!
Jimmie 2016-12-13 20:40 ! Citera #
55 2016-12-13
Om du har gjort 87 teoriprov, har du även gjort 87 uppkörningar?
Nej, körningen klarar jag galant. Och klarat det varje gång (har ju bara 2 månader på mig varje gång så det har blivit ett antal det också men inte i närheten av teorin)
Gäst 2016-12-13 21:16 ! Citera #
Dont give upp keep trying you can do it believe in your self
Gäst 2016-12-13 22:33 ! Citera #
Har du testat förenklad teori, alltså teori anpassat för dom som har tex dyslexi eller koncentration svårigheter?

Låter nämligen som att du har något av dessa problem..

Du kan även få teoriprovet uppläst istället för att sitta vid en dator, dvs du sitter med en fysisk person som läser upp frågorna för dig å du i din tur svarar eller förklarar..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov