Start > Körkortsforum > Ljuga för inspektören?

Ljuga för inspektören?

Gäst 2016-12-16 20:58 ! Citera #
Gäst 2016-12-16
Tog mig inte 3 år, kanske har kört intensivt (Dvs lika mycket som man gör på en trafikskola) i kanske 2 månader.

Synd att du behöver kasta pengar för på att få en gubbe brevid dig som berättar om du är duktig eller inte när du kör rakt förbi en korsning.

Att du ens köpt ett ’’körpaket’’ säger sig mycket i sig själv.

Gråt mer, retard!
Ja, det säger att jag har råd medans lilla privatisten sprider ut sin körning över 3 års tid för mamsen och papsen jobbar.

Fattiglapp.
Gäst 2016-12-17 00:56 ! Citera #
Gäst 2016-12-16
Tog mig inte 3 år, kanske har kört intensivt (Dvs lika mycket som man gör på en trafikskola) i kanske 2 månader.

Synd att du behöver kasta pengar för på att få en gubbe brevid dig som berättar om du är duktig eller inte när du kör rakt förbi en korsning.

Att du ens köpt ett ’’körpaket’’ säger sig mycket i sig själv.

Gråt mer, retard!
Fast varför skriver du då att du kört i 3 år...

Märks att du inte fattar grejen med körskolor å lärare.. Dom sitter nämligen inte å tallar om hur ”duktig” man är

Vadå så du tycker att DU är duktig på nått sett för att du inte gick via en körskola eller?

Det är nämligen en fördel att gå i skola istället för att köra privat, men de e ju klart detta värkar ju du inte riktigt förstå..

Förhoppningsvis växer du upp å inser att ta körkort inte är en tävling i ”duktighet”
Gäst 2016-12-17 11:47 ! Citera #
Saker och ting spelar inte så stor roll längre när man väl har sitt körkort. Så vad spelar det nu för roll HUR man tog sitt körkort? Körskola eller ej..huvudsaken är ju att man fan har det!?

Personligen tycker jag att det inte är helt fel att ta ett körpaket på körskola. Det funkade för mig och fick en bra grund. Ingick dessutom dataprov. Varvade såklart med privat körning med min pojkvän. Och med honom fick jag nöta mer det som behövdes övas mer på.

Men vad jag ville säga är att vägen till körkort är olika för alla, tar olika lång tid etc.. Alla har olika förutsättningar och det ena utesluter inte det andra. Huvudsaken är att man får sitt körkort! :D
Gäst 2016-12-17 20:37 ! Citera #
Gäst 2016-12-16
Ja, det säger att jag har råd medans lilla privatisten sprider ut sin körning över 3 års tid för mamsen och papsen jobbar.

Fattiglapp.
Hahahaha, blev du sur nu? Jobbar själv förövrigt, så det blev ännu mindre tid :(

Fattiglapp? Köpte en Audi A5 2.0 Sportback som första bil nu, men men..

Gråt mer, älskar smaken av tårar!
Gäst 2016-12-17 20:38 ! Citera #
Och har ingenting emot dom som tar körlektioner, mitt inlägg sa endast att man kan lyckas utan att gå i körskola, vilket gjorde vissa väldigt ledsna tydligen :)
Gäst 2016-12-17 23:08 ! Citera #
Gäst 2016-12-17
Hahahaha, blev du sur nu? Jobbar själv förövrigt, så det blev ännu mindre tid :(

Fattiglapp? Köpte en Audi A5 2.0 Sportback som första bil nu, men men..

Gråt mer, älskar smaken av tårar!
Om du har en Audi A5 så är jag jultomten, även OM du har en, så är det inte snällt att gnälla hos pappa och låta han betala den...
Men skit samma, det är lätt att sitta på en forum och skriva vilken bil man har när man inte kan bevisa det.

Så okej, min första bil var en BMW M1 innan jag köpte en Koenigsegg One:1 men funderar på att byta ut den till en Bugatti Veyron istället då jag gillar den mera.. :D :D
55 2016-12-18 11:34 ! Citera #
Gäst 2016-12-17
Om du har en Audi A5 så är jag jultomten, även OM du har en, så är det inte snällt att gnälla hos pappa och låta han betala den...
Men skit samma, det är lätt att sitta på en forum och skriva vilken bil man har när man inte kan bevisa det.

Så okej, min första bil var en BMW M1 innan jag köpte en Koenigsegg One:1 men funderar på att byta ut den till en Bugatti Veyron istället då jag gillar den mera.. :D :D
Går ju faktiskt att köpa bil på avbetalning eller leasing, så man behöver ju inte vara särskilt rik för att köra en Audi :)
Gäst 2016-12-18 12:02 ! Citera #
Gäst 2016-12-17

För en A5a är ju i samma klass som en Koenigsegg eller hur?

Väx upp
Gäst 2016-12-18 16:16 ! Citera #
Med trådstartarns mognad kan jag slå vad om att han tog billån :D

Seriöst, om han verkligen kört i 3 år utan att ha tagit kortet föränns nu måste han varit fattig. För hade han kunskaperna hade han tagit det då. Och fattades något hade han kompletterat på körskola om han hade råd.

Istället drar han ut körningen över 3 års tid, coolingen som har pengar :D

Du lurar ingen.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor