Glad

Gäst 2016-12-08 03:08 ! Citera #
Jag är så glad över att äntligen få körkort, klarade min tredje uppkörning!
Vilken lycka.
Hur kände ni det i början som fått körkortet redan, var det en skön eller lite läskig känsla att köra ensam?
Det är ju nu det börjar, som inspektören sa :D
Gäst 2016-12-08 13:55 ! Citera #
Känner igen känslan som du har..
För mig var det både läskigt men väldigt skönt att få köra själv utan att ha någon bredvid sig hela tiden :)
Men det släpper rätt fort om du kör ofta :)
Nu mera är det som vilken sak som helst, inget märkvärdigt :D
Gäst 2016-12-08 18:53 ! Citera #
Glädjen var obeskrivlig när man fick sitt körkort! Enorm lycka! Grattis! :)
Jag var skitnervös inför min första tur på egen hand! Men det är bara att ta det lugnt, tänk på att hålla avstånd osv..
Samtidigt var man så himla glad!
Att sitta i bilkö var T o M roligt!!
Tror det är viktigt att komma ut på vägarna fort när man fått sitt körkort, så man kommer in i körandet och kör mkt, så man får in vanan. Så det inte går för lång tid emellan..

Det ä’ bara ut och åk!! :lol:
Lycka till!
Gäst 2016-12-08 19:31 ! Citera #
Hade min uppkörning på samma dag, tycker att jag fick en enkel sträcka att köra, lixom testad på högerreglen EN enda gång. Men ja, obeskrivlig glädje. Det första jag sa var ”får jag krama dig?” och ja det fick jag. Haha bästa ;)
Jaime cliff 2016-12-09 01:28 ! Citera #
Japp! Det är nu den riktiga utmaningen kommer, att sitta helt själv i bilen och fatta alla svåra beslut på egenhand, så nu gäller det att koppla på hela systemet. Det var detta jag tyckte var skitläskigt i början, men som allting annat så vänjer man sig tillslut, man brukar säga att efter 10.000 mil så är man inne i bilkörningen på ett bra sätt, grattis till körkortet förresten ;) en helt ny värld har öppnat sig. Lycka till
Gäst 2016-12-09 20:57 ! Citera #
:D :lol: 8-)

Tack för svar och kör försiktigt!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest