Start > Körkortsforum > Klarade det! Hur gör jag nu?

Klarade det! Hur gör jag nu?

Gäst 2016-12-06 14:53 ! Citera #
Klarade uppkörningen idag!!!!
Hur gör jag nu när jag kör? Tar jag bara med legitimation? Inspektören sa inget om det så tanken slog mig nu :)
Gäst 2016-12-06 16:08 ! Citera #
Pass.
Gäst 2016-12-06 16:38 ! Citera #
Exakt, legitimationen skal du ha med dig nu så länge du inte har körkortet i handen, blir du stoppad under den korta stunden det tar att skicka ut kortet ser polisen detta å då räcker det att du har legitimationen/pass att visa upp.. Lycka till vidare å grattis! :D
Gäst 2016-12-06 16:38 ! Citera #
Om du menar att du ska göra om teorin så behöver du bara ha med dig giltig ID handling (pass eller ID kort)
Om du har klarat både teorin och uppkörningen så behöver du inte göra nått, ditt körkort kommer till ditt postutlämningsställe inom 3-4 dagar, kan bli några dagar extra om Transportstyrelsen har mycket att göra.
Dock så måste du ha giltig ID handling med dig när du är ute och kör, räcker med pass och ID kort där också :)
Ts 2016-12-06 18:57 ! Citera #
Tack alla! Då tar jag bara med mig id kort när jag är ute och kör :)
Gäst 2016-12-06 19:31 ! Citera #
Ts 2016-12-06
Tack alla! Då tar jag bara med mig id kort när jag är ute och kör :)
Jepp. Tog bara två dagar innan körkortet kom på posten. Blev godkänd på uppkörningen en måndag och på onsdagen satt jag med körkortet i handen! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor