Så du menar att inspektören hittade på en orsak för att kugga dig?
Vart får du det ifrån? vad skulle inspektören tjäna på det?
Du kanske ska börja tänka på hur du verkligen körde, för om du nu är så bra som du säger så hade du blivit godkänd!
En inspektör har
betydligt mer trafikerfarenhet än vad du har. Dom är experter inom det området, men här har vi ytterligare en person som tycker att dom kan det mesta bättre än vad en inspektör kan.. Löjligt att ens skriva nått sånt.
Fokusera på vad du gjorde för fel, och träna mer på det så ska du se att även du kommer få ditt körkort
Absolut är det vad jag menar.
Jag vet inte, antagligen inget men jag tror den personen jag fick åka med måste vara sur och trött på sitt jobb.
Jag skriver inte att jag kan köra bättre än vad inspektören kan eller att jag kan mer om trafiken. Jag skriver att jag körde tillräckligt bra för att klara uppkörningen. Jag är helt övertygad att om jag hade kört upp på annan plats så hade jag fått kortet.
Exakt samma erfarenhet har nämligen andra i släkten haft och flera på detta forum, dessutom om du läser vad riksrevisionen skriver så backar de mitt påstående fullständigt.
Klart jag kommer fokusera på att träna mer och köra så bra jag kan, men jag kommer aldrig någonsin rekommendera någon att köra upp i farsta för där är de orimliga.