Då har du gjort fel, eller så har de ändrat från din tid. När jag hävde mitt automatkörkort var det bara växlingen som spelade roll i olika situationer precis som jag skrev ovan. Jag säger inte att man inte ska göra samma moment, det gör man, men du bedöms annorlunda för du redan har körtkort.
Trafikregler och säkerhet är knappast bekymmer om man haft körkort flera år.
Nu när du svarade så misstänker jag att du är ett troll som bara vill ha views på sin blogg. Lägg ner.
Åter igen, det är en SPECIELL uppkörning. Det är fakta.
Hahah vf skulle de inte kolla trafikregler och hela paketet? Kör du förbi en stoppskylt utan att stanna så blir du kuggad vare sig du har automatkörkort eller inte. Samma sak om du gör någonting som är trafikfarligt sunt förnuft tycker jag.
Jag skulle kunna tänka mig att inspektören skulle vara mer öppnare för småfel åt andra sidan för att man redan har körkort, men även där kan jag tänka mig att de varierar från inspektör till inspektör.
Enda momentet jag kan tänka mig att de skulle kunna skippa är säkerhetskontrollen.
Men som sagt så har du körkort från innan så trafikregler och säkerhet borde sitta i ryggmärgen nu.