Känns inte alls bra att kugga på den punkten och under rubrikerna i protokollet.. Känns som att jag har väldigt långt kvar till körkortet pga det.. . Klarade säkerhetskontrollen, manövrering, trafikregler och miljövänlig körning. Men fan. :/ Känns som att jag aldrig kommer bli tillräckligt bra.
Jodå förlora inte hoppet. Jag kuggade också på det på min första uppkörning.
Sa de vad du behövde öva mer på? Till mig sa de att jag behövde lyfta blicken och kolla längre fram o inte så nära bilen hela tiden. Sedan så körde jag för fort förbi en buss också hehe, men det visste jag men fick sån hjärnsläpp.
Vad jag gjorde var att veckan därpå tog jag en 140 min lektion med körskola och övade på att kolla längre fram och att ha en rörligare blick stenhårt. Jag hade min uppkörning dagen därpå och satte den. Enda anmärkningen jag fick var att jag hamnade i en tight situation på motorvägen men där höll han med om att det var en svår situation.
Och fokusera på körningen vid en tidpunkt så hamnade jag i en bubbla och glömde att inspektören ens satt bredvid mig. Du kmr klara det här tro på dig själv!