Kuggade min andra uppkörning!!
Kuggade idag i Jakobsberg, fick en underbar inspektör men gjorde för många dumma små fel. Var så nära idag men snubblade på mållinjen, ledsamt.Ville bara gråta när han sa tyvärr kan jag inte ge dig körkortet idag! Det Finns inte några tider kvar att boka och har godkänd teori men den går ut 20dec! Jobbigt med allt!
Jag körde fel 2gånger, och blockerade en annan bil under momenten backning runt hörn. fick 3/5.
Kuggade idag i Jakobsberg, fick en underbar inspektör men gjorde för många dumma små fel. Var så nära idag men snubblade på mållinjen, ledsamt.Ville bara gråta när han sa tyvärr kan jag inte ge dig körkortet idag! Det Finns inte några tider kvar att boka och har godkänd teori men den går ut 20dec! Jobbigt med allt!
Gå in och kolla flera gånger om dan, folk avbokar tider. Det är ditt enda hopp.
Du kommer säkert få en tid det är ju mer än en månad till 20 Dec!
Va inne hela dagarna och sök och uppdatera sidan jag lovar de finns folk som avbokar i stockholm.
mest avbokar folk mellan 8-12 eller tom tidigare.
i sollentuna kunde jag för två veckor sen se att folk avbokade prov varje dag. mellan 8-12
Jag hittade en ny tid på bara några dagar och klarade uppkörningen i torsdags
Hur svårt var det att köra i Jakobsberg? Vad fick du göra? Hade du en bra inspektör?
Såg inte att du skrivit att inspektören var underbar. Vilka småfel gjorde du som inte var godkända? Kör man annars riskfritt och förövrigt med planering tänker jag att småfelen får passera.Eller gjorde du om samma fel hela tiden?
Jag fick backa runt ett hörn, och det kom en bilist , men föraren satt och väntade och inspektören tyckte att jag borde ha avbrutit momenten så att personen kunde köra ut. Där påpekade han senare, sa ej trafiksäkert. Och sedan så körde jag fel 2ggr, var lite nervös och för koncentrerad så glömde bort att ta höger tog vänster. Han tyckte senare att jag inte kunde följa mål. Jag körde i lördags kl 15, fullt med trafik i jakan, fick köra i 40min. Det var första gången för mig att köra upp i Jakobsberg. Funderar på att dra till en liten ort, kostar för mycket, bara uppkörningen ligger ju fan på 1400kr, plus allt man redan har betalat för trafikskola o allt. Fattar inte varför allt ska vara så jävla svårt här i Sverige! Att ta körkort är dyrt och för jobbigt, man blir bara ledsen, sjukt att de ens tillåter folk faila 16ggr? Låter det normalt!? Folk kan köra och sedan lär man sig allt efter åren, så länge man kan hantera bilen, och kan trafikreglerna så borde de fan inte jävlas. körkort och lägenhet är de saker som borde vara självklara men nej nej!!
Myndigheterna borde underlätta vissa saker, som egentligen är självklara. I resten av världen är det typ konstigt om man inte har körkort!
Senaste foruminläggen
Rubrik