Start > Körkortsforum > Teoriprov idag

Teoriprov idag

Gäst 2016-11-08 09:25 ! Citera #
Skriver Teoriprovet, känner att jag börjar tvivla på mina kunskaper. Men har över väldigt mycket på elevcentralen.. Nervös.
Gäst 2016-11-08 09:25 ! Citera #
* skriver Teoriprovet idag
herrnilson 2016-11-08 09:52 ! Citera #
Det där kommer du klara, precis som du gjort innan med testerna! :)

Skriv hur det gick sen, och om det var svårt, jag är nyifken!
Trådstartare 2016-11-08 10:14 ! Citera #
herrnilson 2016-11-08
Det där kommer du klara, precis som du gjort innan med testerna! :)

Skriv hur det gick sen, och om det var svårt, jag är nyifken!
Ja jag får verkligen hoppas det. Okej det ska jag göra.
Trådstartare 2016-11-08 15:16 ! Citera #
Jag klarade det! Så förvånad jag blev!! Många frågor var liknande de på elevcentralen. Vissa en aning kluriga. tips öva mycket på trafikregler. Jag satt tiden ut. Stressa inte.
Entjockfetgäst 2016-11-08 19:10 ! Citera #
Tjena, har tillgång till frågorna på elevcentralen men känner att jag inte lär mig något riktigt av dem, utan jag gör dom bara. Har du något tips hur jag kan lära mig på ett effektivt sätt?
Gäst 2016-11-08 22:11 ! Citera #
Hej :)

Jag har prov på torsdag, har ni något tips? jag har läst boken och gjort en massa prov på elevcentralen och uppkörning på måndag
Trådstartare 2016-11-09 00:11 ! Citera #
Entjockfetgäst 2016-11-08
Tjena, har tillgång till frågorna på elevcentralen men känner att jag inte lär mig något riktigt av dem, utan jag gör dom bara. Har du något tips hur jag kan lära mig på ett effektivt sätt?
Jag kände också så när jag gjorde frågorna på elevcentralen att jag inte riktigt lärde mig något. Men på Teoriprovet märkte jag att elevcentralen faktiskt hade varit till väldigt väldigt stor hjälp.

När du gör frågorna på elevcentralen tänk igenom teorin bakom varje fråga!! Det var så jag gjorde. Även om du vet vilket svar som är rätt, tänk på varför är det rätt? Varför är dom andra svarsalternativen fel? Innan du gör ett nytt test.

Öva även på osedda, och svåraste frågorna. Där får man ett bra kvitto på om man tänker rätt.
Trådstartare 2016-11-10 18:35 ! Citera #
Kan fortfarande inte förstå att jag klarade Teoriprovet! Men Uppkörningen känns som att den kmr bli grymt svår.
ENtjockfetgästReturns 2016-11-10 20:54 ! Citera #
Ah tack för tipset, känner att frågorna ger lite mer, brukar även googla på dem så jag lär mig reglerna rätt och inte bara svaret till frågan. Kan nog gå bra om det kommer liknande på teoriprovet!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo