Drifta

Osama 2016-11-06 19:42 ! Citera #
Tjo nu när snön har kommit och vägarna blivit lite hala så tänker jag ge er lite tips för att imponera på uppkörningsinspektören. När ni ska svänga någonstans så lägger ni växeln i friläge och sedan svänger och drar handbromsen samtidigt, när ni svängt klart så lägger ni i en passande växel och släpper handbromsen. Inspektören kommer förmodligen redan där godkänna er och ni kommer även underlätta för stresssde förare bakom er som har bråttom. Lycka till allihopa!
ey boss 2016-11-06 20:08 ! Citera #
Osama 2016-11-06
Tjo nu när snön har kommit och vägarna blivit lite hala så tänker jag ge er lite tips för att imponera på uppkörningsinspektören. När ni ska svänga någonstans så lägger ni växeln i friläge och sedan svänger och drar handbromsen samtidigt, när ni svängt klart så lägger ni i en passande växel och släpper handbromsen. Inspektören kommer förmodligen redan där godkänna er och ni kommer även underlätta för stresssde förare bakom er som har bråttom. Lycka till allihopa!
Lol
Gäst 2016-11-06 22:34 ! Citera #
Vafan läste jag precis ...

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov