Skriver upp vecka 46, alltså om ca en vecka och jag börjar bli orolig. När jag tog mitt moppekörkort använde jag mig av elevcentralen via min körskola, men nu kör jag privat och tränar bara teori här. Problemet är att frågorna inte är riktigt likadana här som på elevcentralen, vilket gör mig lite nervös inför själva uppskrivningen. När jag skrev för AM var det inga problem med att varken förstå eller känna igen frågorna.
Så, ni som enbart pluggat här på körkort online och skrivit provet, klarar man sig?
Har man tur så kan man klara sig genom att bara läsa via denna sida.
Men det är verkligen inget jag skulle rekommendera, och det beror på att frågorna härinne är rena rama grundfrågor som är ställda på ett väldigt enkelt sett. Läser man bara på denna sida och sedan kommer till provet så kommer man inte fatta nått. Och det beror på att frågorna på det riktiga provet är svårare formulerade så att man verkligen testas på den teoretiska biten..
Men visst kan du göra några tester härinne, men ha gärna nått mera att plugga ifrån.
Jag gjorde alla 1023 frågor här 3 gånger, läste lite i boken och på andra hemsidor och så gjorde jag alla frågor på körkortsappen. Jag klarade det på första försöket. Frågorna här var väldigt lika trafikverkets.