Start > Körkortsforum > Ta körkort app
Abdii Jareer 2020-04-13 17:13 ! Citera #
Momo 2020-04-03
Ja pluggar denna ta körkort, kommer jag klara teorin 100 procent eller? Hur många av er har läst den appen innan ni gjort teorin?
Du kommer säkert klara teori provet om du pluggar på denna appen. Det beror på person till person. De som har det lätt för sig att lära sig kanske endast behöver gå igenom appen en gång medans andra, flera gånger.

Jag lärde mig aldrig något av boken och den var jobbig så jag ladda ner appen bara. Gick igenom den 1 gång några dagar innan provet och klarade det på första försöket. Köp också frågorna i denna hemsidan för 5 dagar. KFår du mer än 85% kommer du säkert klara dig.
Gäst 2021-07-04 01:03 ! Citera #
Vilken app körkort tycker ni bäst?
Gäst 2021-07-30 15:04 ! Citera #
Har pluggat på denna app betalda versionen. Snittar ca 60-65 på deras prov som heter Huvudprov. Har även köpt frågorna här på sidan. På trafikregler och trafiksäkerhet snittar jag ca 65-70. Är det bra läge inför teoriprovet? Jag är dock lite dålig på fordonkännedom och manövrering, kommer givetvis fortsätta på det.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
91
I dag 19:28
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov