Start > Körkortsforum > Själva provet

Själva provet

Gäst 2016-11-04 07:24 ! Citera #
Jag klarade min uppkörning första gången och det var plugget som satte spår!!! Kuggade och tiden gick ut så ny uppkörning fick jag. Även där klarade jag de. Det gäller att göra testerna från bilskolan för de är väldigt lika på de riktiga provet. Mycket på provet är trafikregler och jag vet en hel vetenskap!! Men gör testerna kolla felen och läs på dom i boken någon timme innan ni gör nya! All svett och tårar lönar sig. Nu har jag har mitt körkort i 2 dagar och jag längtar efter mitt rosa kort! Till er där ute kämpa och ge inte upp! Det är så värt de i slutet och denna underbara känsla man får är sinnesjukt de går inte att beskriva! Jag svävar på moln och så glad jag inte gav upp. Kämpa på ni alla kommer klara de ni ska bara ge i fan att ni ska ha de
Gäst 2016-11-04 12:31 ! Citera #
Gäst 2016-11-04
Jag klarade min uppkörning första gången och det var plugget som satte spår!!! Kuggade och tiden gick ut så ny uppkörning fick jag. Även där klarade jag de. Det gäller att göra testerna från bilskolan för de är väldigt lika på de riktiga provet. Mycket på provet är trafikregler och jag vet en hel vetenskap!! Men gör testerna kolla felen och läs på dom i boken någon timme innan ni gör nya! All svett och tårar lönar sig. Nu har jag har mitt körkort i 2 dagar och jag längtar efter mitt rosa kort! Till er där ute kämpa och ge inte upp! Det är så värt de i slutet och denna underbara känsla man får är sinnesjukt de går inte att beskriva! Jag svävar på moln och så glad jag inte gav upp. Kämpa på ni alla kommer klara de ni ska bara ge i fan att ni ska ha de
Stort grattis! :)
Gäst 2016-11-05 08:07 ! Citera #
Tack så jätte mycket känns helt underbart ???? dock lite olagligt nu i början när man får köra själv hahaha
Gäst 2016-11-05 08:50 ! Citera #
Gäst 2016-11-05
Tack så jätte mycket känns helt underbart ???? dock lite olagligt nu i början när man får köra själv hahaha
Jaa haha jag hade samma känsla! Var nästan lite rädd att åka ensam första gången! Men det gick över rätt fort..Men man kan inte fatta att man äntligen har sitt körkort! Blir glad varje gång jag får visa leg! :lol:

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest