Tider för att boka
Min fru håller på att leta tider för uppkörning då hennes teori går ut den 25:e mars, det verkar som att man måste sitta och bevaka sidan i princip hela dagarna om man skall ha en chans.
I och med att ingen av oss har tid med detta så skrev jag ett program som automatiskt söker lediga tider var 5:e minut och skickar ett sms om en tid dyker upp, det verkar funka rätt bra och det har redan dykt upp lediga tider denna veckan men dessa var på tider hon inte kunde.
Tiderna ligger vanligtvis inte kvar längre än 10 min så man måste vara snabb.
Jag funderar på att bygga en app av detta om det finns intresse.
Gör det, det behövs faktiskt
Du skrev ett program för att leta tider?
Vad menar du med det Andreas?
Vad är det för program?
Jag tror att du gör bäst i att hålla detta för dig själv och inte släppa det för allmänheten, Andreas.
Min fru håller på att leta tider för uppkörning då hennes teori går ut den 25:e mars, det verkar som att man måste sitta och bevaka sidan i princip hela dagarna om man skall ha en chans.
I och med att ingen av oss har tid med detta så skrev jag ett program som automatiskt söker lediga tider var 5:e minut och skickar ett sms om en tid dyker upp, det verkar funka rätt bra och det har redan dykt upp lediga tider denna veckan men dessa var på tider hon inte kunde.
Hej vad heter programet skulle jag kunna använda den för att hitta tid ?
Jag skulle kunna tänka mig betala för appen om det finns!
Mycket viktig app.
Jag tänkte också på att göra nån sån app men har inte gett mig in på det, har inte hållit på med programmering så länge. Jag är överraskad att ingen gjort det än, antar att folk håller sånt för sig själva isf.
Förarprov är en resultatenhet inom Trafikverket och skall bära sina egna kostnader! De får alltså inga skattepengar! Dom får heller inte gå med vinst över tid, så antalet slantar som kommer in till dom skall precis täcka utgifterna!
Betyder bara att de kan spendera mer pengar på saker som egentligen inte behövs som en nya bilar som ska ersätta de tidigare varanat år
Mitt tips (till i första hand stockholmare) är att försöka boka tid för körkortsprov i ANDRA provorter än på hemmaplan, åtminstone för att kunna få en ledig tid så snart som möjligt, med tanke på att det ofta är fullbokat och enorma kötider till de lediga platserna i Stockholm. Jag fick själv uppleva att det var fullbokat och enormt långa väntetider till de lediga platserna hemma i Stockholm, och därför valde jag att göra mina körkortsprov på bortaplan istället för hemmaplan. Jag var i Västerås när jag klarade uppkörningen på tredje försöket, och när jag blev kuggad på första försöket, medan jag var i Eskilstuna när jag blev kuggad på mitt teoriprov och ända nere i Halmstad när jag klarade teoriprovet på andra försöket; orsaken till att jag fick åka så långt för ett teoriprovs skull var att Halmstad var den enda provorten som hade en ledig provtid som passade för mig, men det var inga problem att åka dit för jag flög dit (och åkte tåg hem) och flygbiljetten var relativt billig, åtminstone billigare än vad en tågbiljett hade varit.
Är det detta som dom kallar förtur
Senaste foruminläggen
Rubrik