Jag är så jäkla arg och besviken. Jag klarade uppkörningen på första gången förra veckan så det känns hur skönt som helst!! Men på teoriprovet för första gången så fick jag 51 och nu idag andra gången 48?! Jag hade verkligen på känn att jag inte skulle klara det idag, frågorna var svårare denna gången också tyckte jag. Man har ju 2 månader på sig och jag är så exalterad och stressad att jag inte vet vad jag ska göra. Jag är ju så himla nära. Jag har läst teoriboken tre gånger och gjort hundratals test sammanlagt på b.la elevcentralen, teoriakuten och så har jag ett konto på körkort.se som jag skaffade för några dagar sedan bara så ska fortsätta göra test där, och när jag väl gör testen så får jag närmare 60 eller lite mer än 60. Jag tycker en del av frågorna på riktiga proven är svåra att förstå, och jag kan ha lite svårt att förstå frågor ibland så jag får verkligen läsa flera gånger.
Dem frågorna jag hade fel på är egentligen rätt simpla så förstår inte riktigt hur jag kunde ha fel på dem, men ska gå igenom det nu eftersom jag uppenbarligen svarat fel men då är det ju bra att jag kan dem nu iallafall.
Kände bara att jag ville skriva av mig..