Start > Körkortsforum > Nervös på körlektioner

Nervös på körlektioner

4 2016-11-01 22:17 ! Citera #
Finns det fler än jag som känner sig smått nervös inför varje körlektion?
Gäst 2016-11-02 12:46 ! Citera #
Absolut!
Jag var jätte nervös i början när jag började min körutbildning.
Men ju mera jag lärde känna min körlärare så släppte det mera och mera :)
Gäst 2016-11-02 12:47 ! Citera #
Japp! Känner samma. Vill nästan ställa in strax innan och skita i allt, men när jag väl sitter i bilen med läraren känns det bra och till och med roligt. Kör upp om två veckor och ändå känner jag såhär varje gång.
4 2016-11-02 13:17 ! Citera #
Skönt att fler känner som jag.
4 2016-11-02 13:18 ! Citera #
Gäst 2016-11-02
Japp! Känner samma. Vill nästan ställa in strax innan och skita i allt, men när jag väl sitter i bilen med läraren känns det bra och till och med roligt. Kör upp om två veckor och ändå känner jag såhär varje gång.
Okej, det är samma som för mig då, kör också upp snart och känner ändå såhär. Det känns bra att veta att fler känner som jag.
55 2016-11-03 07:56 ! Citera #
Jag gar också enormt nervös och hade ont i magen ofta när jag övningskörde med körskola.

Nervösiteten och magont släppte i slutet av utbildningen när jag hade blivit säkrare i min bilkörning.

Kämpa på, när man når målet med körkortet i handen, är man i ett lyckorus under några dagar. :)
Gäst 2016-11-11 20:19 ! Citera #
Var också nervös innan körlektionerna..men berodde mest på att personkemin inte stämde så bra mellan mig och körläraren. Så jag var alltid spänd och kände för att bara skita i allt.. Men kämpade på. Har körkort nu.
Slutet gott, allting gott! :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor