Start > Körkortsforum > Teoriprov om två dagar

Teoriprov om två dagar

Gäst 2016-10-31 21:37 ! Citera #
Har läst boken en gång, gjort alla tester på elevcentralen och ligger mellan 60-67 på testerna där. Har även gjort gratisfrågorna här och fått bra resultat.
Är lite orolig för att frågorna på det riktiga provet ska vara mycket svårare än vad de är på t.ex elevcentralen :o

Ni som har gjort teoriprovet, upplevde ni att frågorna var ungefär samma eller var de svårare på det riktiga provet?
Kristoffer 2016-10-31 23:21 ! Citera #
Jag hade mitt teoriprov idag och lyckades! Gjorde väldigt mycket som du, jag nötade slutprovet på elevcentralen och läste på om det jag kände mig osäker på och fixade det! Tror inte det borde vara något större problem, jag var ganska så nervös men vart mycket lugnare när det väl började, om du känner dig säker på teorin så kommer det gå bra, se till att ha bra koll på trafikreglerna :)

Känner du dig osäker på något så se till att läsa på lite extra om det!
Gäst 2016-11-01 10:24 ! Citera #
Gäst 2016-10-31
Har läst boken en gång, gjort alla tester på elevcentralen och ligger mellan 60-67 på testerna där. Har även gjort gratisfrågorna här och fått bra resultat.
Är lite orolig för att frågorna på det riktiga provet ska vara mycket svårare än vad de är på t.ex elevcentralen :o

Ni som har gjort teoriprovet, upplevde ni att frågorna var ungefär samma eller var de svårare på det riktiga provet?
Jag upplevde frågorna faktiskt lättare på det riktiga teoriprovet..! Klarade det på första.
Jag hade bara läst boken en gång, och gjort massor av dataprov hemma. Som jag typ misslyckades med..sen sista dagarna innan själva provet började jag klara fler o fler av proven hemma. Så det vände mot slutet, kan man säga.
Och väl på teoriprovet upplevde jag frågorna rätt enkla, fakltiskt..Läs dem dock ordentligt och stressa inte.
Gäst 2016-11-01 14:44 ! Citera #
Jag skrev upp idag.

Jag läste igenom boken 1 gång samt så gjorde jag frågor på körkortonline. Jag fick 58/65 och därmed godkänt.

Jag håller med ovanstående. Det riktiga provet upplevde jag faktiskt som lite lättare. Provet varierar väl från gång till gång. Men jag fick mycket frågor kring trafiksituationer, hur och hur man inte får agera beroende på skyltarna.

Kör hårt. Du kommer fixa det galant! 8-)
Gäst 2016-11-01 14:55 ! Citera #
Gäst 2016-11-01
Jag skrev upp idag.

Jag läste igenom boken 1 gång samt så gjorde jag frågor på körkortonline. Jag fick 58/65 och därmed godkänt.

Jag håller med ovanstående. Det riktiga provet upplevde jag faktiskt som lite lättare. Provet varierar väl från gång till gång. Men jag fick mycket frågor kring trafiksituationer, hur och hur man inte får agera beroende på skyltarna.

Kör hårt. Du kommer fixa det galant! 8-)
Vad kul, grattis! :D
Och tack så mycket :)
Gäst 2016-11-02 11:35 ! Citera #
Jag klarade teoriprovet!! :D
Gäst 2016-11-02 11:43 ! Citera #
Fantastiskt! Bra jobbat!! :D :D
E 2016-11-02 11:44 ! Citera #
Gäst 2016-11-02
Jag klarade teoriprovet!! :D
Åh Grattis! Hur många rätt fick du, jag ligger på samma poäng som du på Elevcentralen och jag skriver provet om några dagar. Upplevde du provet som mycket svårare än Elevcentralen ?
Gäst 2016-11-02 13:38 ! Citera #
Gäst 2016-11-02
Fantastiskt! Bra jobbat!! :D :D
Tack så jättemycket! Uppkörning imorgon, känns helt overkligt att jag kanske har körkort imorgon :o
Gäst 2016-11-02 13:42 ! Citera #
E 2016-11-02
Åh Grattis! Hur många rätt fick du, jag ligger på samma poäng som du på Elevcentralen och jag skriver provet om några dagar. Upplevde du provet som mycket svårare än Elevcentralen ?
Tack! :D Jag fick 58, så är ändå ganska nöjd. En hel del av frågorna på det riktiga provet var samma som på elevcentralen och här, vissa frågor var lite klurigare men i stort sätt var det samma typ av frågor.
Lycka till, det kommer gå jättebra! Ta det bara lugnt och läs frågorna ordentligt, är du osäker på en fråga så välj det alternativ som verkar mest rimligt + markera frågan så du kan gå tillbaka och försöka lösa den sen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest